یک فعال فرهنگی در مشهد تأکید کرد:
یک فعال فرهنگی شهرمشهد گفت: از نظر رهبر انقلاب، تقسیم‌بندی جناح‌های سیاسی به اصولگرا و اصلاح‌طلب اشتباه است و تقسیم‌بندی سیاسی باید به دو گروه انقلابی و غیرانقلابی انجام بشود.
کد خبر: ۲۹۸۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۱ 19 September 2016
به گزارش تابناک رضوی، علی سهیلی در دوره مقدماتی طرح ولایت بسیج رسانه با بیان این مطلب که رسانه علاوه بر انتقال پیام باید تولید کننده هم باشد، اظهار کرد: ما معمولا انگیزه و اشتیاق برای دنبال کردن مضامین رهبری را داریم اما به خاطر درک نادرست از مضامین مطرح شده توسط ایشان، نه تنها کاری نمی‌کنیم بلکه بعضا عکس خواسته رهبری هم عمل می‌کنیم.
 
 

وی با اشاره به اینکه با درک مضامین رهبری می‌توانیم درباره اولویت‌بندی موضوعات شاخص داشته باشیم، بیان کرد: وقتی مسائل را از منظر رهبری نگه کنیم متوجه می‌شویم خیلی از نگرش‌های موجود در جامعه اشتباه است.

این فعال فرهنگی ادامه داد: برای مثال در جامعه ما مرزبندی سیاسی به اصلاح طلبی و اصولگرایی تقسیم می‌شود که این از نظر رهبری صحیح نیست، بلکه از نظر ایشان اصلاح‌طلبی باید همراه با اصول و اصولگرایی همراه با اصلاح‌گری باشد.

سهیلی تأکید کرد: تقسیم‌بندی درست سیاسی باید به صورت انقلابی و غیرانقلابی صحیح است.

وی با بیان این مطلب که رهبری مضامینی مانند ذوب درولایت و رهبری را قبول ندارند و می‌گویند همه باید ذوب در اسلام شوند، عنوان کرد: ایشان حتی به کار بردن کلماتی مانند خاورمیانه، خاور نزدیک و خاور دور را هم اشتباه می‌دانند چونمعنی این کلمات این است که مرکزیت اروپا را پذیرفته‌ایم.

 

این فعال فرهنگی به تشریح علت اهمیت منظومه فکری رهبری پرداخت و گفت: شناخت منظومه فکری آقا کمک می‌کند براساس مضامین مورد نظر ایشان هدف‌گذاری کنیمو علاوه بر آن، فرمایشات رهبری برای ما نقشه راه رسیدن به آن اهداف هم هست.

سهیلی با تأکید بر اینکه فرمایشات رهبری شاخص درست پیمودن راه است، خاطرنشان کرد: همچنین این منظومه فکری باعت ایجاد وحدت در جامعه می‌شود.

وی با اظهار گلایه از بی‌توجهی به فرمایشات مقام معظم رهبری، بیان کرد: رهبری در فرمایشات خود 22مرتبه لفظ گفتمان را به کار بردند، بسیج هم 22قشر دارد و اگر هر قشر یک گفتمان را پیگیری می‌کرد الآن هیچکدام آن‌ها روی زمین نمانده بود.

این فعال فرهنگی با بیان این مطب که در صحبت‌های رهبری، گفتمان عدالت بیشتر از گفتمان‌های دیگر تأکید شده است، اظهارکرد: مقام معظم رهبری همچنین 11مرتبه بر گفتمان اقتصاد مقاومتی و 6مرتبه بر گفتمان تولید علم تأکید کرده‌اند.

 

سهیلی درخصوص اهمیت ابلاغ سیاست‌های کلی نظام از طرف رهبری، گفت: این سیاست‌ها نقشه راه مسئولان و شاخص درست پیمودن راه برای رسیدن به اهداف نظام است و همچنین شاخص سنجیدن عملکرد دولت‌ها به حساب می‌آید.

وی در پایان با تأکید بر اینکه باید منظومه صحبت‌های رهبری را مدنظر بگیریم و نقطه‌ای نگاه کردن اشتباه است، بیان کرد: از سال 88تا کنون به غیر از یکسال، نام بقیه سال‌ها با مضامین اقتصادی بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار