نماینده مردم مشهد و کلات در خانه ملت:
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: شأن نزول کلمه ولنگاری فرهنگی، آقای رئیس جمهور و وزیر ارشاد است.
کد خبر: ۲۹۸۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۳ 19 September 2016
به گزارش تابناک رضوی، سردار جواد کریمی قدوسی در دوره مقدماتی طرح ولایت بسیج رسانه، با اشاره به نگرانی مقام معظم رهبری مبنی بر ولنگاری فرهنگی در کشور، اظهار کرد: واژه‌هایی مانند شبیخون فرهنگی، تهاجم فرهنگی و... متوجه خارج از کشور است، اما واژه ولنگاری فرهنگی مربوط به داخل کشور و شأن نزول آن آقای رئیس جمهور و وزیر ارشاد است.
 
وی با بیان این مطلب که شرایط جنگ فرهنگی از هشت سال دفاع مقدس سخت‌تر است، عنوان کرد: بعد از دفاع مقدس خرابی‌ها و ویرانی‌های حاصل از جنگ دوباره ساخته شد اما آثار جنگ فرهنگی که تخریبش متوجه ارزش‌های دینی و انسانی است تا چند نسل باقی می‌ماند.
 
 
عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه در عرصه ولنگاری فرهنگی مساجد باید همانند زمان جنگ پای کار بیایند، بیان کرد: همانطور که در دوران دفاع مقدس مساجد تبدیل به پایگاه برای ساماندهی جنگ شدند، اکنون نیز نیروهای فرهنگی باید درمسجد جمع شوند و به تولیدات فرهنگی بپردازند.
 
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که برای تولیدات فرهنگی در جنگ نرم تمام مردم باید بسیج شوند و از همه امکانات استفاده کنند، گفت: حتی تلفن همراه هم می‌تواند ابزار موثری برای هجوم به ارزش‌های غیرانسانی دشمن و دفاع از ارزش‌های اسلامی و انسانی جبهه حق باشد.
 
کریمی قدوسی در پایان با اشاره به اینکه تئوری دولت رهاسازی فرهنگی است، خاطرنشان کرد: در اولویت‌های برنامه ششم حتی یک بند هم برای تولیدات فرهنگی در نظر گرفته نشده است.

گفتنی است در پایان این دوره به قید قرعه، به سه نفر از شرکت کنندگان این مراسم کمک هزینه سفر به قم توسط آژانس هوایی آتی اهدا شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار