یک بازیگر سینما و تلویزیون :
یک بازیگر سینما و تلویزیون گفت: چرا باید پولمان را به عربستان بدهیم که با آن سلاح و بمب درست کنند و برسر مردم بی گناه یمن، عراق و سوریه بریزند و نذرمهر بهترین کاری است که من تا به حال دیدم و همان پولی که قراربود به جیب دولت عربستان برود، به این ستاد تقدیم شده تا در بین مردم نیازمند سطح استان خراسان رضوی پخش شود.
کد خبر: ۲۹۹۴۱۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷ 21 September 2016
احمد ایراندوست بازیگر ایرانی اهل آبادان است که قبل از بازیگری در ایران به عنوان بادیگارد در هالیوود و بالیوود مشغول بوده است.ایراندوست متولد خرداد ماه سال ۱۳۴۹ در آبادان است و به گفته خودش قبلاً قهرمان بوکس بوده که در سال ۱۳۶۸ به دلیل شکستگی فک دیگر نتوانسته این رشته را ادامه دهد.
این بازیگر سینمای و تلویزیون ایران در نخستین شب برنامه نذرمهر که در چالیدره برگزار شد  در گفت و گو با تابناک رضوی با اشاره به ویژگی های طرح نذرمهر و این برنامه، افزود: طرح نذر مهر یکی از طرح هایی است که برای نخستین بار بنده با آن مواجه شدم و نظیر آن را در هیچ جایی مشاهده نکردم.
ایراندوست با بیان اینکه تا زمانیکه مشکلات ما با رژیم آل سعود برطرف نشده، ایرانیان به مراسم حج نباید بروند، تصریح کرد: با توجه به اینکه رژیم آل صعود ورود ایرانیان را به خانه خدا منع کردند، حرکت نذرمهر ضربه محکمی است به دهان این رژیم که بگوییم خانه خدا همینجا در دل هایمان است.

این بازیگر تلویزیون افزود: چرا باید پولمان را به عربستان بدهیم که با آن سلاح و بمب درست کنند و برسر مردم بی گناه یمن، عراق و سوریه بریزند و نذرمهر بهترین کاری است که من تا به حال دیدم و همان پولی که قراربود به جیب دولت عربستان برود، به این ستاد تقدیم شده تا در بین مردم نیازمند سطح استان خراسان رضوی پخش شود.
ایراندوست با بیان اینکه انقلاب ما، انقلاب مستمندان و نیازمندان است نه کاخ نشینان،  تصریح کرد: هدف از رسیدن به انقلاب اسلامی، رسیدن به داد مظلومان بود و باعث تأسف است که غذای محبوب مردم یعنی شیشلیک را فقط پولداران این مملکت استفاده کنند.
این بازیگر ایرانی افزود: زمانی که به اتفاق مسئولین ستاد نذرمهر به مناطق حاشیه نشین شهرستان طرقبه شاندیز و شهر مشهد رفتیم، لبخند نیازمندان را دیدم که چه با شور و شوقی غذای شیشلیک را نوش جان می کردند و این لبخند برای من شیرین بود.
گفتنی است طرح نذر مهر حرکتی خودجوش از سوی رستوران داران طرقبه و شاندیز برای تهیه و توزیع غذای درجه 1 بین نیازمندان و محرومان است و بسیاری از افراد که به دلیل محدودیت امسال به حج نرفتند هزینه این سفر زیارتی را برای این کار خیر اختصاص داده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار