مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی :
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی گفت: امروز دنیا نیازمند پیام واقعه عظیم غدیرخم است و باید این پیام در عرصه تربیت،مدیریت،سیاست واجتماعات ما جاری و ساری باشد.
کد خبر: ۲۹۹۴۱۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰ 21 September 2016
به گزارش تابناک رضوی، حجت الاسلام دکتر مرویان حسینی در اجتماع بزرگ غدیریان شیعه واهل سنت تربت جام با تبریک این عید بزرگ اسلامی افزود: مهمترین پیام غدیر وحدت مسلمانان است و امروز بزرگان و دانشمندان فراوانی در سراسر دنیا هم پای با شیعیان به علی(ع) محبت دارند.
وی تصریح کرد: پیام غدیر برای اقامه دین خدا و تشکیل حکومت اسلامی است و حضرت امام خمینی(ره) با تشکیل حکومت اسلامی بر مبنای عدالت محوری،استکبار ستیزی و مظلوم یاوری و اجرای شاخصه های ولایت و امامت بزرگترین خدمت را در این عصر به غدیر کردند.
 
 
وی ادامه داد: امروز میلیون ها انسان عاشق و ولایتمدار به اهل بیت(ع) ارادت دارند و هیچ کس حق ندارد به بهانه محبت به اهل بیت (ع) به مقدسات دیگران جسارت واهانت کند وارادت به اهل بیت(ع) باید با عقلانیت همراه شود.
مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی عنوان کرد: امروز برخی حکام کشورهای اسلامی انسان های با صلاحیتی نبوده و از دانش وعمل صالحی برخوردار نیستند، چون با اقدامات خصمانه و متهجرانه اخیر نسبت به مردم مظلوم یمن خیر خواه بشریت وامت اسلامی نمی باشند.
وی درهمین خصوص ادامه داد: با همه این مسائل جمهوری اسلامی ایران پیام ولایت را در دنیا ترویج کرد و روز به روز مشتاقان اهل بیت (ع) در حال گسترش هستند.
وی با اشاره به  پیام غدیر خاطر نشان کرد: امروز دنیا نیازمند پیام واقعه عظیم غدیرخم است و باید این پیام در عرصه تربیت،مدیریت،سیاست و اجتماعات ما جاری و ساری باشد،همان طور که سنی سوری و فلسطینی و همچنین کشورهای شیعه منطقه با پیام غدیر مورد حمایت ایران قرار می گیرد.
مرویان با اشاره به جنایات گروه های تکفیری گفت: تکفیری آمده است تا ولایت را نابود کند، تکفیری سنی نیست، همان طور که شیعه انگلیسی تشیع نیست این ها ساخته دست استکبار جهانی است که برای جلوگیری از گسترش اسلام ناب محمدی(ص) وارد جنگ با مسلمانان شده اند.
وی تاکید کرد: قشرهای مختلف شیعه واهل سنت با عشق و محبت به علی(ع) در مجالس و محافل یگدیکر با شکوه شرکت می کنند و نباید بگذاریم پیام غدیر فراموش شود.
وی اظهار داشت: امروز در کشورهای اسلامی وعمده جلسات اهل سنت محبت به اهل بیت(ع) جریان دارد و استکبار جهانی با ایجاد تفرقه به دنبال این است که این محبت ومودت را کم رنگ جلوه دهد.
این مقام مسئول در بخش دیگر سخنان با اشاره به ریشه های سعادت انسان ها گفت: قدم اول در سعادت انسان ها محبت به اهل بیت(ع) است که شیعه واهل سنت با حضور گسترده درمجالس غدیر شعائر اسلامی به وضوح مشاهده می کنیم.
وی "ولایتمداری" را از دیگر معیارهای سعادت بشر برشمرد و ابراز داشت : همراه وهمگام با امام حرکت کردن و سرمایه خود را در مسیر ولایت به کار بستن شاخصه بارز ولایتمداری وسعادت بشریت است و نصرت دین خدا و یاری رساندن به مظلومان وستمدیدگان نیز راستای سعادت بشر است.
مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی یادآور شد:بر اساس آیات قرآن کریم و روایات های پیامبر اکرم (ص)،ائمه اطهار(ع) و بزرگان دین عید سعید غدیر خم برترین اعیاد اسلامی وعیدالله اکبر است.
 
 
 درادامه این مراسم امام جمعه تربت جام  با اشاره به معیار و ملاک ایمان انسان ها گفت: معیار و ملاک ایمان انسان ها محبت به امیرالمومنین علی (ع) است .
حجت الاسلام دکتر جواد طاهری افزود: هرکس نسبت به علی (ع) کینه داشته باشد منافق است و با این معیار فردی در شهرستان تربت جام وجود ندارد چرا که قشرهای مردم شیعه واهل سنت محبت و مودت به اهل بیت (ع) را درعمل، کردار و رفتار خود ثابت کردند.
 وی افزود: پیام غدیر این است که برای پیاده کردن احکام اسلام نیاز به رهبر وحکومت داریم و تفرقه ای که گروه های تکفیری ایجاد کرده شیعه واهل سنت هر دو می سوزند و نابود می شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار