امام‌ جمعه تربت‌جام در مراسم رژه 31 شهریور مطرح کرد؛
امام‌ جمعه تربت‌جام در مراسم رژه 31 شهریور نیروهای مسلح این شهرستان بیان داشت: کشور ما در هشت سال دفاع مقدس عزتی بر اساس تفکر جهادی و وعده های قرآنی بدست آورد.
کد خبر: ۲۹۹۵۸۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲ 21 September 2016
به گزارش تابناک رضوی، حجت‌ الاسلام  دکتر جواد طاهری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس با اشاره به آیات سوره منافقون قرآن کریم، عزت را از آن خدا، رسول خدا و مومنین دانست و گفت: کشور و نظام اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس عزتی بر اساس تفکر جهادی و وعده های قرآنی بدست آورد.

وی افزود: دشمن قصد داشت مردم و نظام مقدس ایران اسلامی را ذلیل کند، ولی رزمندگان سلحشور اسلام برای خدا جنگیدند و برای کشور عزت آفریدند و به همین دلیل این جنگ را دفاع مقدس می دانیم، چون ما برای کسب سرزمین و حکومت با ملت ها نمی جنگیم.
وی تصریح کرد: امروز دشمن از ارتش و سپاهی می ترسد که در زمان بازنشستگی هم به میدان نبرد شتافته و مدافع حرم می شود.
امام‌ جمعه تربت‌جام اضافه کرد: اگر امروز توان نظامی و برد موشکی ما که می تواند خلیج مکزیک و سواحل خوک ها را نیز هدف بگیرد نبود، دشمن هر روز ما را تهدید و تحقیر می کرد.
وی همه نیروهای مسلح را به مبارزه با نفس دعوت کرد و گفت: همه مردم به قوای نظامی امید دارند و تنها معیار و شاخصه ای که می تواند ارتشی ، سپاهی وانتظامی در دل ها زنده دارد ایمان به خدا است.

وی با بیان این که امروز دشمن بی رحم به خاطر عدم ایمان چشمش به آمریکا است و آل سعود این گونه است عنوان کرد: آل سعود حکومت مردمی نیست و دست نشانده صهیونیست هاست و در سال 66 شعار حجاج ما "مرگ برآمریکا و مرگ براسرائیل" بود، مرگ بر آل سعود که نبود اما آن ها مرگ بر ارباب شان را تحمل نکردند و مرتکب این جنایت شدند و حتی در حادثه منا نیز از مردم حادثه دیده عذر خواهی نکردند.
امام‌ جمعه تربت‌جام  با تأکید بر این که باید به خدا تکیه کنیم و در مقابل دشمن قدرت ، اقتدار و اتحاد داشته باشیم عنوان کرد: بعضی ها با نگاه اقتصادی می گویند هزینه ساخت موشک زیاد است ولی نمی دانند که هزینه جنگ بیشتر از آن است.

وی ابرازداشت: امروز اگر درعراق امنیت برقرار شود سیصد سال به طول می انجامد تا به حالت قبل برگردد، پس باید توان موشکی خود را دردفاع از کشور افزایش دهیم و دولت مردان از تقویت سیستم موشکی حمایت کنند.
حجت الاسلام طاهری با اشاره به عزت آفرینی سردار سلیمانی برای همه مسلمین جهان بیان داشت: امروز آمریکا به خاطر اقتصادش می جنگد ما اگر بخواهیم در اقتصاد قوی باشیم باید از سوریه و عراق حمایت کنیم.
درادامه این محفل نظامی فرمانده تیپ 38 مستقل زرهی تربت جام با گرامیداشت سی وهفتمین سالگرد هفته دفاع مقدس گفت: هشت سال دفاع باعث شد نام ایران در سراسر جهان به عنوان کشوری مقتدر، مقاوم و مستقل با تأسی از ولایت فقیه بیشتر بدرخشد.
سرهنگ ایرج دبیرنظامی افزود: در حال حاضر توان و قدرت نظامی بسیار قوی تر از گذشته در خدمت انقلاب اسلامی و امنیت کشور هست و وحدت و یکپارچگی میان مسئولان و نیروهای مسلح به لطف حضور رهبری مقتدر،آگاه و بصیر برقرار است.
وی تصریح کرد: امروز همه قوای مسلح متحد و یک صدا تحت اوامر فرماندهی معظم کل قوا از امنیت کشور و آرمان های مقدس انقلاب اسلامی ایران  جانانه دفاع می کنند.

فرمانده تیپ 38 مستقل زرهی تربت جام با اشاره به جانفشانی شهدای "مدافع حرم" در خارج از مرزها اضافه کرد: در هر جا که اسلام نیازمند جانفشانی فرزندان این مرز و بوم باشد از خون شان دریغ ندارند و با قدرت و اقتدار مسیر و راه شهیدان و آرمان‌های مقدس امام راحل و فرماندهی معظم کل قوا را حفظ وادامه می‌دهند و به شهادت افتخار می کنند.
گفتنی است؛همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس یگان‌های نمونه نیروهای مسلح تربت‌جام اعم از تیپ 38 زرهی ارتش، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، گردان های عملیاتی الی بیت المقدس،عاشورا،امام حسین(ع)،الزهرا(س)، بسیج عشایری ومردمی؛ اقتدار و قدرت نظامی و رزمی خود را با برگزاری سان و رژه با عبور از مقابل کلام‌الله مجید تمثال امام (ره)، فرماندهی معظم کل قوا و شهیدان در مراسم 31 شهریور به نمایش گذاشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار