مدیرکل کمیته امداد خمینی(ره) خراسان رضوی:
مدیرکل کمیته امداد خمینی(ره) خراسان رضوی گفت: طرح «نذر مهر» الگوی بسیار مناسبی برای ترویج مهربانی و فقرزدایی است و باید از همه توان برای ملی شدن آن استفاده کرد.
کد خبر: ۲۹۹۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۹ 22 September 2016
به گزارش تابناک رضوی، محسن مسعودیان راد با بیان اینکه طرح نذر مهر، یک طرح ترویج مهربانی و توجه بیشتر به نیازمندان است، اظهار کرد: ایده نذر مهر از بهترین طرح هایی است که تاکنون با آن مواجه شدیم و کمیته امداد خمینی(ره) در این امر خیرخواهانه تمام تلاش خود را برای کمک به ایتام و نیازمندان می‌کند.
وی افزود: طرح نذر مهر الگوی بسیار مناسبی برای ترویج مهربانی است و باید از همه توان برای ملی شدن و اجرایی شدن آن در تمام شهرهای کشور، استفاده کرد تا فقرزدایی و محرومیت زدایی ریشه کن شود.
مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی با اشاره به همکاری این نهاد با ستاد نذر مهر، بیان کرد: با مشارکت خیرین کمیته امداد، کمک های خوبی به ستاد شده که امیدواریم پیشرفت خوبی دراین زمینه داشته باشیم.
وی عنوان کرد: شرایط امسال به گونه ای رقم خورده که مساعدت و توجه بیشتری به ایتام و نیازمندان شده است به همین دلیل باید با برنامه ریزی‌های دقیق تر، ستاد دائمی برای کمک به ایتام تشکیل شود و امیدوارم طرح نذر مهر کوتاه مدت نباشد بلکه ادامه دار مستمر باشد.
مسعودیان خاطرنشان کرد: طرح نذر مهر حرکتی خودجوش از سوی رستوران داران طرقبه و شاندیز برای تهیه و توزیع غذای درجه یک بین نیازمندان و محرومان است و بسیاری از افراد که به دلیل محدودیت امسال به حج نرفتند هزینه این سفر زیارتی را برای این کار خیر اختصاص داده اند.
لازم به ذکر است: طرح نذرمهر در ۴ شب متوالی در ۲۹ شهریور ماه تا اول مهر با همکاری مراکز مختلف و با طبخ بهترین غذاها از جمله شیشلیک و کباب جهت توزیع بین افراد نیازمند و مستحق اجرا می شود که این امر با برنامه های فرهنگی باحضور مهمانانی همچون هنرمندان، ورزشکاران و خیرین سطح استان و کشور همراه است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار