معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی نهایی شدن برگزاری بزرگداشت شجریان در مشهد را تکذیب کرد.
کد خبر: ۲۹۹۸۷۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۶ 22 September 2016
به گزارش تابناک رضوی، ناصر نبی زاده خبر تأیید نهایی برگزاری بزرگداشت شجریان در مشهد را تکذیب و اظهار کرد: نشست مقدماتی دراین‌باره با حضور علی مرادخانی، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرعامل مجمع هنرمندان خراسان برگزارشده و پیرامون جزئیات این بزرگداشت صحبت‌هایی شده است.

وی همچنین افزود: هنوز در حال صحبت درباره جزییات این برنامه هستیم و زمانی که نهایی شد جزئیات آن را اعلام خواهیم کرد.

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه از نهایی شدن برگزاری این بزرگداشت مطلع نیستم، گفت: بنا بود برنامه با ذکر جزییاتش به دست ما برسد که هنوز چیزی به دست ما نرسیده است.

نبی زاده ادامه داد: در خصوص این برنامه دو الی سه نشست در معاونت هنری استان برگزارشده اما هنوز نشست اصلی با حضور معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که تأیید نهایی برگزاری این برنامه است برگزار نشده است.

وی با تأکید بر اینکه بزرگداشت شجریان باید شانیت و جایگاه خودش را داشته باشد، تصریح کرد: جزئیات این مراسم باید در وزارتخانه مورد تأیید قرار گیرد و اگر جزییات با اهداف اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و وزارت خانه همسو باشد مجوز برگزاری‌اش صادر می‌شود.
گفتنی است، خبر قطعی شدن برگزاری بزرگداشت محمدرضا شجریان را یکی از روزنامه‌ها از قول مدیرعامل مجمع هنرمندان خراسان در فضای مجازی منتشر کرده بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار