از 31 شهریور تا 6 مهرماه جاری
رییس اداره مراسم و مناسبت های سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد از اکران ۱۴ فیلم با موضوع دفاع مقدس در فرهنگسراهای مشهد خبر داد.
کد خبر: ۲۹۹۸۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۳ 22 September 2016
به گزارش تابناک رضوی، سیدمهدی جوادپور با اشاره به اکران عمومی این فیلم ها، گفت: ۱۱ فرهنگسرا در سطح مشهد این ۱۴ فیلم را به صورت رایگان به نمایش می گذارند.
وی درخصوص ساعت‌های اکران این فیلم ها، افزود: مردم همه روزه از ۴ تا 6 عصر و ۷ تا ۹شب می‌توانند یکی از این فیلم‌ها را در ۱۱ فرهنگسرای مشهد ببینند.
جوادپور ادامه داد: نمایش این فیلم‌ها از ۳۱ شهریور آغاز و تا ۶ مهرماه ادامه خواهد داشت. رییس اداره مراسم و مناسبت ها سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد با بیان اینکه در هر سانس ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ نفر می‌توانند در ۱۱ فرهنگسرا این فیلم‌ها را ببینند، عنوان کرد: در پایان هر سانس با توجه به موضوع فیلم یک سوال برای مخاطبان مطرح می شود که می توانند به این سوال پاسخ و به قید قرعه جوایزی دریافت کنند.
وی با اشاره به دلایل انجام این برنامه، بیان کرد: هدف از این برنامه گرامیداشت حماسه دفاع مقدس بود تا با اکران این فیلم‌ها یاد و خاطره سالهای دفاع را زنده کنیم.
جوادپور درخصوص نحوه انتخاب فیلم ها، گفت: با بررسی و اخذ نظر کارشناسان بهترین فیلم‌های دفاع مقدس را برای این هفت روز انتخاب کردیم.
لازم به ذکر است فیلمهای چ، لیلی با من است، افق، اخراجی‌های یک، شور شیرین، کانی مانگا، دیده بان، بلمی به سوی ساحل، حمله به اچ ۳، ضد گلوله،  شيار ۱۴۳ ،از کرخه تا راین و...از جمله فیلم‌های انتخاب شده برای اکران در هفته دفاع مقدس هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار