معاون فرماندار کاشمر از نواختن زنگ سرشماری نفوس و مسکن در مدارس کاشمر همزمان با سراسر کشور در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۰۰۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶ 22 September 2016
به گزارش تابناک رضوی، مهدی برامکی اظهار داشت: این مراسم همزمان با آئین جشن بازگشایی مدارس و به‌صورت نمادین با حضور مسؤولان شهرستان در روز سوم مهرماه در دبیرستان استعدادهای درخشان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه هشتمین مرحله سرشماری نفوس و مسکن از سوم مهرماه به‌صورت اینترنتی آغاز می‌شود ابراز داشت: در جلسات مختلف موضوع ثبت‌نام اینترنتی به همه مسؤولان ابلاغ‌شده که به همراه همکاران مجموعه اداری‌شان نسبت به ثبت‌نام اینترنتی در مهلت تعیین‌شده اقدام کنند.

معاون هماهنگی و اجرایی ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن کاشمر با بیان اینکه شهروندانی که به‌صورت اینترنتی آمار و اطلاعاتشان را ثبت کردند بایستی کد رهگیری اعلامی را به مأمورین سرشماری مراجعه‌کننده به درب منزلشان تحویل دهند تصریح کرد: هشتمین طرح سرشماری نفوس و مسکن بر اساس برنامه زمان‌بندی اعلام‌شده از 3 مهرماه آغاز و تا 24 مهرماه ادامه دارد.

برامکی با اشاره به اتمام مهلت زمان ثبت‌نام از متقاضیان به عنوان مأمور سرشماری در سامانه خاطرنشان کرد: با همکاری ستاد استانی کار پالایش نیروهای موردنیاز در حال انجام و بررسی است که با مشخص شدن افراد واجد شرایط باتجربه و متخصص دوره‌های آموزشی نیز برگزار خواهد شد تا برای شرکت در دوره‌های آموزشی ویژه مأمورین افراد باتجربه و متخصص فراخوان شوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار