رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ضرورت ارائه سیمای ولایت امام رضا(ع) در کنار سیمای مشهد در 2017، محوریت زیارت و فرهنگ رضوی در برنامه‌ها و استفاده از ظرفیت مردمی در اجرای آن‌ها را ضروری دانست.
کد خبر: ۳۰۰۱۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱ 22 September 2016
به گزارش تابناک رضوی، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی و برنامه‌ریزی مشهد 2017 در سالن اجتماعات استانداری خراسان رضوی با اشاره به لزوم ارائه پیوست فرهنگی برای ساخت سینما در این شهر اظهار داشت: با توجه به اهمیت افزایش زیرساخت‌های فرهنگی همچون سالن‌های سینما و تئاتر در کشور، در برنامه ششم توسعه به این امر توجه ویژه‌ای شده، به‌طوری‌که استانداردهایی نیز در برنامه ششم توسعه برای این بخش تعریف‌شده است.

وی بر لزوم توجه به زیارت و فرهنگ رضوی به‌عنوان محوریت اجرای برنامه‌های مشهد 2017 تأکید کرد و گفت: استفاده از ظرفیت مردمی این شهر در اجرای برنامه‌های مذکور ضروری است.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: به نظر می‌رسد برنامه‌هایی که برای مشهد 2017 در نظر گرفته‌شده با استانداردها و موضوعات مورد تأیید سازمان آیسسکو فاصله دارد و با معیارهای تعریف‌شده این سازمان برابری نمی‌کند.

پژمانفر با تأکید بر لزوم دیده شدن کامل سیمای ولایت امام رضا (ع) در کنار سیمای مشهد در سال 2017 یادآور شد: ظرفیت‌های داخلی مشهد همچون وجود زائران میلیونی این شهر و فعالیت‌های مردمی در مساجد باید با استفاده از فرصت مشهد 2017 به جهان اسلام معرفی شود.

وی افزود: با توجه به فعالیت گروه‌های دوستی در مجلس شورای اسلامی، از طریق ارسال نامه مکتوب به ریاست مجلس شورای اسلامی، پیگیر دعوت از همه گروه‌های دوستی در این مجلس هستیم و علاوه بر این امیدوارم جلسه این گروه‌ها در مشهد همزمان با سال 2017 برگزار شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار