مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان‌رضوی از برگزاری مجمع انتخابی هیئت کونگ‌فو خراسان‌رضوی و انتخاب رئیس هیئت خبر داد.
کد خبر: ۳۰۱۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶ 25 September 2016
به گزارش تابناک رضوی، کوروش صبوریان ظهر امروز در مجمع انتخاب رئیس هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی استان خراسان‌رضوی اظهار داشت: کونگ‌فو در میان رشته‌های رزمی دارای جایگاه بالایی است و خوشبختانه در سال‌های اخیر نیز جوانان زیادی روی به این ورزش آورده‌اند.

رئیس هیئت کونگ‌فو استان خراسان‌رضوی بیان کرد: ظرفیت بسیار بالایی این رشته در خراسان‌رضوی دارد و سالهاست این علاقمندی به آن در استان دیده می‌شود، با این نگرش هیئت کونگ‌فو هم‌اکنون به یک ثبات نسبی رسیده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با اشاره به انتخاب رئیس جدید هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی استان،عنوان کرد:همه باید به رئیس جدید این هیئت کمک کنند و همچنین فردی که ریاست جدید این هیئت را برعهده دارد باید تمامی افراد با مشخصه‌های لازم را در کنار خود بیاورد و اقدامات خود را با هم فکری به پیش ببرد.

صبوریان ادامه داد: اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی هم با تمام توان پشتیبان خواهد بود، با این دید امیدواریم در برنامه‌ریزی که صورت می‌گیرد این ورزش پرطرفدار در استان رشد و توسعه پیدا کند.

به گزارش تسنیم، مجمع انتخاب رئیس هیئت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی و دبیر فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی کشور و اعضاء برگزار شد.

در این مجمع قربان اعظمی، مهدی صادقی، رضا گلمکانی و رضا وظیفه‌شناس به‌عنوان نامزد ثبت‌نام کرده بودند که در نهایت مهدی صادقی و رضا گلمکانی در این مجمع حاضر نشدند و انصراف دادند.

در پایان رای‌گیری این مجمع قربان اعظمی با کسب 16 رای به عنوان رئیس هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی خراسان رضوی معرفی شد و رضا وظیفه شناس نیز نتوانست رایی را به خود اختصاص دهد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار