رئیس بسیج کارگری خراسان رضوی گفت: کارگروه رصد و مقابله با کالای قاچاق در بسیج کارگری خراسان رضوی تشکیل شد.
کد خبر: ۳۰۱۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸ 25 September 2016
به گزارش تابناک رضوی، مهدی یزدانی در رابطه با برنامه‌های هفته دفاع مقدس این تشکل بسیج اظهار داشت: در این هفته تزئین و سنگربندی کارخانجات را داریم و در برنامه‌ای که به‌صورت نمادین عید غدیر بازسازی شد با بسیج هنرمندان همکاری داشتیم.

وی تصریح کرد: از دیگر برنامه‌های ما در این هفته شرکت در مراسم غبارروبی شهدای بهشت رضا(ع) و شرکت در نماز جمعه با لباس کارگری و تجلیل از رزمندگان کارگر هشت سال دفاع مقدس است.

رئیس بسیج کارگری استان خراسان‌رضوی گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی که از جمله آن‌ها برگزاری مسابقات فوتسال در سرخس که از امروز آغاز می‌شود، بازدید از آسایشگاه جانبازان امام خمینی(ره) نیز از جمله برنامه‌های ما در این هفته است.

یزدانی بیان کرد: ما در بسیج کارگری دو کارگروه داریم که کارگروه اول به بررسی مشکلات کارخانجات برای حل آن‌ها قبل از این که مشکل بشوند و کارگروه دوم رصد و مقابله با کالای قاچاق را دنبال می‌کند که بحث قاچاق پوشاک در این کارگروه مورد بررسی است.

وی بیان کرد: در کارگروه دوم علاوه بر بسیجیان، نمایندگان مجلس نیز حضور دارند و در این راستا مدیر کارخانه ریسندگی قسمتی از کارخانه خود را برای تهیه پوشاک قرار داده که با این کار حدود 2000 نفر مشغول به‌کار می‌شوند و مدیر کارخانه برای اجرایی شدن این کار حدود 80 دستگاه خریداری کرده است.

رئیس بسیج کارگری استان خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: برای این کار گروهی نخبگان دورهم جمع شده تا هرکدام از اعضای کارگروه تشکیل شده از بسیجیان، اعضای شورای اسلامی وظیفه خود را برای انجام این کار یاری دهند.

تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار