به گفته یک پزشک و متخصص طب سنتی، همسران جوانی که بتازگی زندگی مشترک زناشویی خود را شروع کرده اند، برای شکل دادن به یک رابطه جنسی موفق، در دفعات اولیه باید از اقدام به مقاربت بپرهیزند و بتدریج آماده و قادر به مقاربت شوند.
کد خبر: ۳۰۱۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲ 25 September 2016
به گزارش تابناک رضوی، دکتر محمد علی زارعیان، گفت: برقراری روابط زناشویی در طب نوین مقوله ای لذت بخش محسوب می شود که همسران به آن مبادرت می ورزند، اما برقراری این روابط در طب سنتی متضمن رعایت تدابیری است که مهمترین آن پرهیز از عجله در مقاربت به خصوص در اولین رابطه زناشویی است.

به گفته وی، یکی از سنت های غلط در کشور ما این است که فرد را بدون دادن پیش زمینه های لازم، ملزم به نزدیکی در شب اول می کنند. در حالیکه که در این زمینه باید اصولی حرکت کرد و تا قبل از رسیدن همسران، به اعتماد به نفس و اخت بیشتر به یکدیگر، اقدام به مقاربت نشود.

این متخصص تصریح کرد: عجله در شب زفاف، معمولا چند عارضه به دنبال دارد اول اینکه اضطراب ابتدایی ارتباط جنسی را تشدید می کند و تشدید اضطراب منجر به خشکی و تنگی مجرای زنان و انزال زودرس در مردان می شود و این اتفاق به دردناک بودن نزدیکی برای طرفین، ایجاد حس تنفر در زن و احساس سرزنش و گناه در مرد می انجامد.

دکتر زارعیان، با اشاره به اینکه رعایت آراستگی، نظافت و بهداشت بدن، استفاده از رایحه خوش و دهان خوشبو از جمله الزامات یک رابطه رضایتمند است، افزود: اینکه انجام امور پیش زمینه مقاربت، در هر دو طرف باید تداوم یابد وتامل و برقراری آرامش و تمرکز باید در تمام مراحل روابط مد نظر طرفین باشد ، چرا که هیچ چیزی به اندازه عجله مانع رسیدن به لذت مطلوب در رابطه زناشویی نمی شود.


منبع: سلامت آنلاین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار