تعداد 170 اصله درخت بدون کسب هرگونه مجوزی در بهشت رضای مشهد قطع شده است.
کد خبر: ۳۰۲۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵ 26 September 2016
به گزارش تابناک رضوی، درحالیکه این روزها در شورای اسلامی شهر مشهد طرح واگذاری مدیریت بوستانهای مشهد به معاونت فرهنگی علیرغم وجود ساز و کار و ساختارهای رسیدگی به فصای سبز در دستور کار قرار دارد، از بهشت رضای مشهد نیز خبر میرسد که تعداد 170 اصله درخت قطع شده است.
به گفته یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار تابناک استان این قطع درختان در فضای سازمان فردوسها درحالی صورت گرفته که مجوز لازمه از کمیسیون مربوطه گرفته نشده و طبق قانون قطع درخت بدون اخذ مجوز لازمه مستوجب جریمه و عواقب دیگر است.
این اقدام درحالی شنیده می شود که در سالهای اخیر فضای بهشت رضای مشهد واجد طراوت و زیبایی های بصری و توسعه خوبی بوده که بسیاری از جلسات معنوی رزمندگان نیز در جوار شهدا دایر می شد.
گفتنی است تابناک رضوی منتظر تایید این خبر و نیز دریافت آخرین اخبار و تحلیل هر چه بیشتر موضوع واگذاری مدیریت پارکها و بوستانهای شهری از مدیریت خدمات شهری به حوزه فرهنگی می باشد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
احمد علي جهان بين
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
مگر آنجا مسئول ندارد متولي اش خود شهرداري است ديگه
Twiggy
|
Russian Federation
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
This design is spectacular! You obviously know how to keep a reader entertained. Between your wit and your videos, I was almost moved to start my own blog (well, al8Hmt&#s230;oaHa!) Fantastic job. I really enjoyed what you had to say, and more than that, how you presented it. Too cool!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار