در جشن برترین‌های فوتبال خراسان رضوی روی داد:
«رضا قوچان نژاد»، جايزه اش را به عنوان «مرد سال فوتبال استان» در سال ۹۳ دريافت کرد و از مهاجری سرمربی سیاه‌جامگان به عنوان برترین مربی تقدیر شد.
کد خبر: ۳۰۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۸ 03 May 2015

«رضا قوچان نژاد» فوتباليست مشهدي تبار تيم ملي و باشگاه الوکره قطر با حضور در مشهد، جايزه اش را به عنوان «مرد سال فوتبال استان» در سال ۹۳ دريافت کرد.

مراسم باشکوه معرفي برترين هاي فوتبال و فوتسال استان شب گذشته با حضور جمعي از مسئولان، مربيان، بازيکنان، اهالي رسانه و هنرمندان در سالن صباي مشهد برگزار شد. در بخش اصلي اين رقابت ها «رضا قوچان نژاد» که بر اساس آراي مردمي و همچنين کارشناسان، يکه تاز اين انتخابات بود، با اقتدار و کسب بيشترين رأي مردمي و کارشناسان به عنوان برترين فوتباليست استان معرفي شد و روي سکو آمد و جايزه اش را دريافت کرد. وي با ابراز خوشحالي از دريافت اين جايزه گفت: از همه کساني که مرا شايسته دريافت اين عنوان دانستند، سپاسگزارم و اميدوارم فرزند خوبي براي ورزش استان و کشورم و شهر مشهد باشم.

در ادامه مراسم ديگر جوايز فرعي نيز اهدا شد که بر اين اساس، جايزه برترين مربي سال به «محمدرضا مهاجري» (سياه جامگان)، مرد سال فوتسال: حسين طيبي، بهترين داور: حسن کامراني فر (کمک داور)، برترين جوان فوتسال: رحمان ساراني (فرش آرا) برترين فوتباليست جوان: احسان پهلوان (فوتباليست متولد خراسان شمالي!!) و برترين بازيکن اخلاق: رضا عنايتي و برترين بانوي موفق: فاطمه ارژنگي و شهرستان موفق: کاشمر اهدا شد.

اين مراسم سخنرانان متعددي داشت که از جمله «داريوش ارجمند» هنرمند سرشناس خراساني هم ضمن بيان سابقه تاريخي ورزش در استان به ايراد سخناني پرداخت که مورد استقبال واقع شد.

حضور مهندس ترکان مشاور عالی رییس جمهور و نیز دکتر احمدی معاون وزیر و مشارکت خوب صدا و سیمای خراسان رضوی در این برنامه حائز اهمیت بود.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین علی نهاوندی مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی و سرکار خانم غیور رییس کارگروه ورزش شورای شهر مشهد و نیز معاون حمل و نقل شهرداری مشهد از جمله حاضران در این نشست و همایش بودند.

شایان ذکر است حضور برخی نمایندگان فعلی و ادوار مشهد در مجلس شورای اسلامی مانند آقایان جواد آرین منش و تکفلی که هر دو در دوره هایی عهده دار هیئت فوتبال استان بوده اند و نیز آقایان قاضی زاده و اسماعیل نیا و حجت الاسلام و المسلمین پژمانفر جالب توجه بود.

برچسب ها: قوچان نژاد ، فوتبال
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار