وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز سه شنبه در جریان سفر به شهر مرزی سرخس واقع در شمال شرق خراسان رضوی از بیمارستان 55 تختخوابی این شهرستان بازدید کرد.
کد خبر: ۳۰۲۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲ 27 September 2016
به گزارش تابناک رضوی، دکتر سیدحسن قاضی زاده هاشمی در این چارچوب با حضور در بیمارستان لقمان حکیم از نزدیک نحوه خدمات رسانی به بیماران و امکانات و تجهیزات پزشکی این مرکز را بررسی کرد.
وی بدین منظور با حضور در بخش اورژانس بیمارستان سرخس با تعدادی از بیماران بستری گفت و گو کرد و از نحوه خدمات رسانی و شرایط این مرکز مطلع شد.
وزیر بهداشت همچنین در بازدید از بخش عمومی و بستری بیمارستان سرخس در جریان محدودیتها و کمبودهای این بیمارستان 55 تختخوابی که هم اینک 10 تخت بیمارستانی علاوه بر ظرفیت سازمانی به آن افزوده شده قرار گرفت.
مدیر بهداشت و درمان سرخس نیز گفت: ظرفیت کنونی بیمارستان لقمان حکیم پاسخگوی نیازهای مردم این شهرستان نیست.
دکتر علی بیگی افزود: با اجرای طرح تحول نظام سلامت شمار مراجعان به بیمارستان لقمان حکیم شش برابر نسبت به گذشته افزایش یافته و در این مدت ضریب اشغال تخت آن از 50 به 90 درصد رسیده است.
وی گفت: بر این اساس شرایط کنونی پاسخگوی نیازهای مردم منطقه نیست لذا حداقل باید گنجایش بیمارستان سرخس به 120 تخت افزایش یابد.
وزیر بهداشت در سفر به شهر مرزی سرخس چندین طرح بهداشتی و درمانی را نیز افتتاح خواهد کرد.
مرکز شهرستان 90 هزار نفری سرخس در فاصله 185 کیلومتری شرق مشهد واقع است. سرخس مرکب از دو بخش مرکزی و مرزداران 85 روستا دارد. 51 هزار نفر از جمعیت این شهرستان ساکن روستاها هستند. سرخس از سمت شمال و شرق هم مرز با کشور جمهوری ترکمنستان است.
 
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار