فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد
فرمانده انتظامی هرمزگان از برگزاری 170 برنامه مختلف در هفته ناجا در استان هرمزگان خبر داد و گفت: همچنین 6 پروژه عمرانی از جمله ساختمان‌های اداری پلیس راهور میناب و رودان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۳۰۳۵۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲ 28 September 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، سردار عزیزاله ملکی پیش از ظهر امروز در یک نشست خبری اظهار کرد: وظیفه اصلی نیروی انتظامی افزایش مشارکت اجتماعی مردم در تحقق امنیت پایدار در کشور است و نام‎گذاری هفته ناجا در سال 1395 نیز با عنوان " همه با هم برای امنیت " نیز در همین راستا صورت گرفته است.
 
وی با بیان این که قدرت پلیس به واسطه مشارکت مردم است، افزود: به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی پلیس باید یار مهربان مردم باشد و نیروی انتظامی بر پایه همین نگاه همواره تلاش کرده تا ارتباط مستمر و مداومی را با اقشار مختلف جامعه داشته باشد.
 
فرمانده انتظامی هرمزگان ادامه داد: در برخی از مأموریت‌های نیروی انتظامی اگر چه ممکن است نارضایتی‌هایی بروز کند اما آنچه مدنظر ما است خدمت صادقانه به مردم کشورمان است تا بتوانیم احساس امنیت را در عرصه‌های مختلف ارتقاء داده و سبب کاهش جرائم و آسیب‌های اجتماعی و اقتصادی شویم.
 
سردار ملکی در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به بروز برخی شایعات در خصوص ورود پلیس به بازار برای مقابله با قاچاق کالا نیز گفت: ما بنای ورود به بازار و داخل مغازه‌ها برای موضوع قاچاق کالا را داریم و اولویت ما برخورد با باندهای بزرگ قاچاق و سرشاخه‌ها در این حوزه است که بزرگ‌ترین ضربه را به اقتصاد کشور وارد می‌کنند.
 
وی تأکید کرد: هرمزگانی قاچاقچی نیست و معتقدیم که ریشه قاچاق کالا در خارج از مرزهای این استان است.
 
فرمانده انتظامی هرمزگان از همکاری رسانه‌ها با پلیس در زمینه‌های مختلف نیز قدردانی کرد و عنوان داشت: امنیت کنونی و رشد شاخص‌های مختلف امنیتی در سایه همکاری همدلانه بخش‌های مختلف حاصل شده که رسانه‌ها در آن نقش چشمگیری داشته‌اند.
 
سردار ملکی در ادامه از برگزاری 170 برنامه مختلف در هفته ناجا در استان هرمزگان خبر داد و بیان کرد: صبحگاه عمومی نیروهای مسلح استان در ستاد فرماندهی انتظامی هرمزگان در اولین روز از هفته ناجا در 9 مهرماه، برگزاری نشست هم‌اندیشی میان پلیس و ائمه جمعه و جماعات، برگزاری همایش طلایه‌داران فرهنگ ترافیک،  ارتباط مستقیم فرماندهان پلیس‌های تخصصی استان با مردم، همایش پلیس فتا و بانکداری الکترونیک، همایش پلیس امنیت با اصناف، اجرای طرح مردم‌یاری و خدمات پزشکی در روستای گچین بالا از برنامه‌های مهم هفته ناجا است در طول این هفته تا 15 مهرماه اجرا می‌شود.
 
وی به افتتاح چندین پروژه بزرگ عمرانی ناجا در استان هرمزگان و در هفته نیروی انتظامی اشاره و خاطرنشان کرد: 6 پروژه عمرانی از جمله ساختمان‌های اداری پلیس راهور میناب و رودان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
 
فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: غبارروبی از گلزار مطهر شهدا در سراسر استان و دیدار با خانواده شهدا از دیگر برنامه‌های هفته ناجا در استان هرمزگان خواهد بود.
 
وی همچنین با اشاره به کشفیات 6 ماهه اول امسال نیروی انتظامی در استان هرمزگان در حوزه مواد مخدر گفت: از ابتدای امسال تا 31 شهریورماه بیش از 47 تن مواد مخدر از نوع تریاک، مرفین، حشیش و هروئین در هرمزگان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 23 درصد افزایش را نشان می‌دهد.
 
سردار ملکی اظهار داشت: در زمینه مبارزه با قاچاق کالا نیز در 6 ماهه ابتدایی امسال 415 میلیارد تومان کالای قاچاق کشف شده که نسبت به 6 ماهه ابتدایی سال قبل 60 درصد افزایش داشته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار