مسؤول سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشمر با تأکید بر اینکه بیش از 60 درصد تماس‌ها با آتش‌نشانی کاشمر مربوط به مزاحمت‌های تلفنی است، از انجام 290 مأموریت توسط آتش‌نشانان کاشمری در نیمه نخست امسال خبر داد.
کد خبر: ۳۰۳۷۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۳ 28 September 2016
به گزارش تابناک رضوی، امیر نژادرحیم اظهار داشت: در حال حاضر 20 نیروی آتش‌نشان در قالب دو ایستگاه آتش‌نشانی و در سه شیفت در شهر کاشمر به مردم خدمات‌دهی می‌کنند.

وی با اشاره خرید امکانات و تجهیزات مورد نیاز در مأموریت‌های مختلف در سال‌های اخیر یادآور شد: مجموعه آتش‌نشانی کاشمر در مجموع با 9 دستگاه خودرو شامل دو دستگاه خودروی امداد و نجات، 6 دستگاه خودروی اطفای حریق و یک بالابر به جمعیت 100 هزارنفری شهر کاشمر و روستاهای تابعه خدمات ارائه می‌دهند.

مسؤول سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشمر با بیان اینکه به جهت خدمات‌رسانی مطلوب و حضور به‌ موقع در حوادث، جانمایی ایستگاه سوم آتش‌نشانی در دستور کار قرار دارد خاطرنشان کرد: اگرچه در مجموعه آتش‌نشانی پنج خط فعال 125 داریم، اما متأسفانه باز هم شاهد مزاحمت‌های تلفنی هستیم به‌ طوری‌ که از حدود 800 تماس انجام‌ شده با آتش‌نشانی کاشمر در نیمه نخست امسال، بالغ‌بر 500 تماس مزاحمت تلفنی بوده است.

وی با تأکید بر اینکه شهروندان نباید با برقراری تماس با مجموعه‌های امدادی، اورژانس و پلیس زمینه خدمت‌رسانی به یک شهروند دیگری که درگیر حادثه است را مختل کنند افزود: از شهروندان انتظار داریم علاوه بر آگاه‌سازی کودکانشان نسبت به ایجاد مزاحمت‌های تلفنی، در صورت شنیدن آژیر و مشاهده خودروهای امدادی که در حین انجام مأموریت هستند راه را برای عبور آن‌ها باز کنند تا در مدت‌زمان کمتری در محل وقوع حادثه حاضر شوند.

نژادرحیم با اشاره به انجام 290 تماس منجر به عملیات تصریح کرد: از مجموع عملیات‌های انجام‌ شده در 6 ماهه نخست امسال یک‌سوم آن‌ها مربوط به حریق خودرو، منزل، درخت، مغازه و مابقی مربوط به غرق‌شدگی، محبوس شدن در آسانسور، آب‌گرفتگی، مزاحمت مار و حیوانات بوده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار