مدیر فرهنگسرای شهر زیبا و ایمن خبر داد:
مدیر فرهنگسرای شهر زیبا و ایمن از توزیع ۴۰۰ کیف سلامت در مدارس مناطق کم برخوردار مشهد خبر داد.
کد خبر: ۳۰۴۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸ 01 October 2016
به گزارش تابناک رضوی، محمد باغبان ، با بیان این که 400 کیف سلامت تحت عنوان جشن «مهر و مقاومت» در مناطق کم‌برخوردار توزیع شد؛ گفت: این تعداد کیف که شامل کلیه اقلام لوازم التحریر، لوازم بهداشتی و مانند آن بوده است در یکی از مدارس مقطع ابتدایی مناطق کم‌برخوردار و در برخی محلات این مناطق توزیع شد.
 
باغبان با تاکید براین که این کیف‌ها با نگاه اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید ملی تهیه شد؛ عنوان کرد: تمامی اقلام موجود در کوله‌پشتی ساخت کشور بوده  تا بتوانیم به فرهنگ‌سازی برای حمایت از تولید ملی کمک کنیم.
 
وی در خصوص نحوه توزیع این کوله‌پشتی‌ها اضافه کرد: مسئولان آموزش و پرورش ناحیه 7  دانش‌آموزانی را که واقعا نیازمند بوده شناسایی کرده و این کیف‌ها را در اختیار آن‌ها قرار دادند. مدیر فرهنگسرای شهر زیبا و ایمن با اشاره به حضور 500 نفر در جشن «مهر و مقاومت»، گفت: نیمی از این افراد والدین دانش‌آموزان بودند که از این برنامه استقبال بسیار خوبی داشتند.
 
باغبان ادامه داد: این مراسم در قالب جنگ و با اجرای سرود، موضوع آغاز مدارس، وحدت و دفاع مقدس،  ارائه اطلاعات در خصوص ایمنی و بازیافت و در قالب طنز برگزار شد.  
 
وی با بیان اینکه جشن «مهر و مقاومت» در دبستان دارالعلم در منطقه توس برگزار شد؛ گفت: معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه 10، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، سازمان مدیریت پسماند با هدف آشنایی دانش‌آموزان با نحوه صحیح بازیافت زباله‌ها، چند موسسه خیریه و ... در تهیه و توزیع این اقلام فرهنگسرای شهر زیبا و ایمن را یاری کردند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
Lucinda
|
Russian Federation
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
I agree wth SVB, don’t need it to be in the shower,besides Sookie’s shower is to small for the Viking. As long as it’s meaningful, and pls not another drbbn!!!&nesp; &masp;0 likes
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار