معاون استاندار خاطرنشان کرد: امروز شاهدیم دنیا با ایادی خود به این جمع بندی رسیده که با جنگ رو در رو نمی توان به مقابله با جمهوری اسلامی پرداخت، همه ترفندها و تهدیدات اقتصادی دشمن ناکام مانده است.
کد خبر: ۳۰۵۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴ 02 October 2016
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز،از مراحل اتمام فاز دوم ساختمان یادمان شهدای گمنام پیام نور مرکز کرج بازدید داشت.
 
فتح الله حقیقی پیش از ظهر یکشنبه در بازدید از مرکز پیام نور کرج و ساختمان در حال تکمیل پروژه یادمان(شهدای گمنام) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا حضور در جمع دانشجویان و اساتید را فرصت مغتنمی دانست و شهادت را اصلی پایدار و جاودانه دانست و اظهار داشت: بر اساس محکمات قرآن کریم تنها چیزی که با گذشت زمان جاوید است حق است و خون شهید حقی جاودانه.
 
حق و راه شهادت همواره مانا و جاوید است
 
حقیقی تصریح کرد: تاریخ سی و هشت ساله جمهوری اسلامی مبین گذر از گردنه های پر پیچ و خم بوده است و همه دنیا نیز نظاره گر بود که هر چه از انقلاب اسلامی می گذرد، این حق یا صلابت جاودانه و پایدا باقی است و مقتدرانه نظام جمهوری اسلامی توانسته از این گردنه ها عبور کند.

جمهوری اسلامی مقتدرانه گردنه های سخت را پشت سر نهاد

معاون استاندار خاطرنشان کرد: امروز شاهدیم دنیا با ایادی خود به این جمع بندی رسیده که با جنگ رو در رو نمیتوان به مقابله با جمهوری اسلامی پرداخت، همه ترفندها و تهدیدات اقتصادی دشمن ناکام مانده است.

تجمیع جهانی برای تکریم جمهوری اسلامی

وی با اشاره به دیگر شکست های دشمن در مقابل جمهوری اسلامی افزود: هر چند امروز تفکر تکفیری در مقابل تفکر اسلام مطرح است و تهدیدهای امنیتی از جانب دنیا می شویم و اختلاف بین فرق نمونه بارز آن است.

دنیا نمی تواند جمهوری اسلامی را حذف کند

حقیقی با بیان اینکه تربیت جوانان تند رو را توسط ایادی همسایه شاهدیم و دنیای پر آشوبی را در سایر نقاط نظاره گر هستیم، گفت: گذر از این گردنه ها ثابت کرده هیچگاه دنیای دیپلماسی نمیتواند جمهوری اسلامی را حذف کند و دنیا امروز به این نتیجه رسیده از در تکریم و نه تهدید باید باجمهوری اسلامی برخورد کند.

گوش به زنگ ترفندهای شوم دشمن باشیم

وی با تاکید بر اینکه نباید از ترفندهای دشمن در هیچ شرایطی غافل باشیم،گفت: شرایطی که امروز در کشورمان تجربه می کنیم مرهون خون شهدای انقلاب اسلامی است.

اقتدار جمهوری اسلامی مرهون خون شهداست

معاون استاندار با تاکید بر لزوم حفظ مقام شامخ شهدای معزز و خانوداه هایشان تصریح کرد: شهدا و خانواده های آنان نیازی به ما ندارند و این توفیقی است که در خدمت پاسداشت آنان باشیم و بدانیم راه شهید و شهادت نباید محو شود چرا که به برکت خون شهدا جمهوری اسلامی مقتدرانه حضور دارد.
 
وی همچنین ضمن گرامیداشت هفته ناجا و بازگشایی دانشگاه ها،با تاکید بر لزوم حفظ جایگاه دانشجویان و اساتید گفت:  این قشر برکت نظام جمعوری اسلامی هستند و تصمیمات خوبی در کمیسیون دانشجویی برای دانشجویان خواهیم داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار