نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: زنان بی حجاب یا بد حجاب به عنوان پیاده نظام دشمن هستند و باید به صورت جدی و با قاطعیت با آنان برخورد شود.
کد خبر: ۳۰۷۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰ 06 October 2016
به گزارش تابناك رضوي، آیت الله سید احمد علم الهدی روز پنجشنبه در دیدار با فرماندهان انتظامی خراسان رضوی در مشهد افزود: مراکز فسق و فجور نیز باید به عنوان ابزار و سوژه تهاجم فرهنگی دشمنان برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی تلقی شده و با آنها نیز با جدیت برخورد شود.
وی اظهار کرد: البته برخورد جدی به معنای خشونت و درگیری نیست.
وی با بیان اینکه بار عملیاتی مواجهه با جنگ نرم دشمن که به وسیله مزدوران داخلی آنها به صورت بیرحمانه انجام می شود، با نیروی انتظامی است گفت: سهل انگاری در مواجهه با تهاجم فرهنگی دشمن باعث شکست می شود.
آیت الله علم الهدی، پدافند فرهنگی را راهکار مبارزه با جنگ نرم دشمن ذکر کرد و افزود: دشمنان، کشور ما را به خاطر حضرت امام حسین (ع) نشانه گرفته اند و اگر از دین و اهل بیت (ع) دست برداریم دشمن با ما کاری ندارد.
وی ادامه داد: صلابت نیروی نظامی و انتظامی ایران باعث شده است آمریکا و استکبار جهانی با اینکه در خشکی و دریا پایگاههای مختلف نظامی ایجاد کرده اند، جرات حمله به ایران را نداشته باشند.
امام جمعه مشهد، پیش بینی ناپذیر بودن زمان خاتمه جنگ احتمالی و عدم ارزیابی از نیروی انسانی ایران را دو عاملی برشمرد که دشمن را از رویارویی با ایران می ترساند.
وی گفت: دشمن این موضوع را در هشت سال دفاع مقدس نیز تجربه کرده است.
آیت الله علم الهدی افزود: دشمن دست از دشمنی خود بر نمی دارد و در تمام حوزه ها عهد شکنی و نقض قراردادها را نشان داده است و عناد و دشمنی آن نیز با هیچ حرکت تعاملی قابل کنترل نیست.
وی با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه نیروی انتظامی محور اقتدار نظام است اظهار کرد: با کمال حقانیت و شفافیت ادعا می کنیم بزرگترین اهرم اجرایی خون بهای شهدا، نیروی انتظامی است.
وی گفت: همزمان شدن هفته نیروی انتظامی با ایام محرم نشانگر این پیام است که باید در برابر دشمن کار عاشورایی انجام داد.
 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
موافقم پلیس ماست مالی مماشات زیاد میکنه باید برخوردها خیلی خیلی شدیدتر باشه زنگ زدم 197از کلانتری 12بومهن شکایت کردم فرمانده زنگ زده انگار ارث پدرش رو خوردم مریض نیستم بیخودی زنگ بزنم بخدا باورکنید کوچه آزادواری تو بومهن مرکز فساد است شدید از همه نوع کشیدنی خوردنی هرجوری که بخواهی هست کلانتری خودش هم خبر داره همه رو میشناسه چرا برخورد نمیکنه شما بفرمایید آیا نباید ماموران نیروی انتظامی تست اعتیاد بدهند لازم نیست من احساس میکنم ماموران کلانتری 12بومهن ... ------پلیس ما ضعیف است پلیس ما خصوصی است یا خصوصی شده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار