نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه:
کرمانشاه- نماینده ولی فقیه در سپاه نبی اکرم(ص)استان کرمانشاه گفت: برخی دستگاه‌های دولتی در قبال امر به معروف و نهی از منکر کوتاهی کرده و پدیده منکر بی‌حجابی دربرخی دستگاه‌ها رایج شده است.
کد خبر: ۳۰۸۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۹ 07 October 2016
به گزارش تابناک به نقل از مهر، حجت‌الاسلام علیمراد یوسفی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه اظهار داشت: عزاداری برای سالار شهیدان اختصاص به شیعیان ندارد بلکه همه ادیان بشری برای امام حسین(ع) عزاداری می‌کنند.

وی با بیان اینکه امام حسین(ع) در مقابل یزیدیان زمان خود به پاخاست، افزود: نگاه دقیق به نهضت عاشورا ابزارهایی دارد و قیام برای امر به معروف و نهی از منکر یکی از آن ابزارهاست.

حجت‌الاسلام یوسفی با اشاره به جایگاه ویژه امر به معروف و نهی از منکر در آیات و روایات بیان کرد: حفظ ارزش‌های دین نیازمند اقامه فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.

وی تاکید کرد: اگر امربه معروف و نهی از منکر انجام نشود جایگزینی اتفاق می‌افتد و منکرات جای معروفات را می‌گیرد و در اسلام، شیعه لندنی و گروه های مختلف بوجود می‌آید.

وی با بیان اینکه بعضی کارها ناخواسته در تقویت شیعه لندنی تاثیر دارد، تصریح کرد: متاسفانه در بخش‌های حکومتی نیز برخی دستگاه‌ها به وظیفه خود در قبال امر به معروف و نهی از منکر عمل نمی‌کنند به طوریکه پدیده منکر بی‌حجابی در برخی از دستگاه‌های دولتی رایج شده است.

حجت‌الاسلام یوسفی افزود: در همه عرصه‌ها باید در مسیر امام حسین(ع) حرکت کنیم و اجازه ندهیم انحرافات پیش آید زیرا غربی‌ها به جنگ تمدن‌ها علیه ایران اسلامی تاکید کردند اما برخی ساده لوحانه به گفتگوی تمدن‌ها تاکید دارند در حالیکه هیچ کدام اتفاق نمی‌افتد.

وی گفت: امروزه دشمن به جای جنگ تمدن و گفتگوی تمدن از راه ایجاد انحراف و نفوذ درصدد تغییر حاکمیت جمهوری اسلامی است.

وی تصریح کرد:جای سوال دارد که آیا نباید از اینکه۶۰۰ تا ۱۰۰۰ فیش نجومی صادر می‌شود و حتی برخی از آنان را خادمان دولت می‌نامند،  نگران باشیم. آیا مخالفت با گفته‌های رهبری جرم نیست؟

این مسئول افزود: اگر به فریضه امر به معروف و نهی از منکر توجه نشود تمدن غیرشرعی جایگزین تمدن انقلابی خواهد شد و دشمن از راه‌های مختلف در صدد تغییر تمدن ما است و برای این کار از نفوذ و انحراف بشدت استفاده می‌کند.

حجت‌الاسلام یوسفی اظهار داشت: امام حسین(ع) با نثار جان خود و اقامه امر به معروف و نهی از منکر، ولایت جعلی حاکمیت زمانه را افشا کرد و بعد از نهضت عاشورا دشمنان نتوانستند کاری کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص)استان کرمانشاه شرکت در پیاده‌روی اربعین حسینی را از معروفات دانست و گفت: باید باشرکت گسترده این مهم را ارج نهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار