استاندارخراسان رضوی از اعلام زمان شروع مرحله نهایی پرداخت سپرده‌های سپرده گذاران میزان در آینده نزدیک خبرداد.
کد خبر: ۳۰۸۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲ 08 October 2016
علیرضا رشیدیان پنج شنبه گذشته و در حاشیه جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در پاسخ به سوال خراسان رضوی درباره آخرین وضعیت پرداخت مطالبات و تسویه حساب با سپرده گذاران موسسه منحل شده میزان با اعلام این خبر اظهارداشت: براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته و توافقی که با بانک صادرات انجام شده است به زودی خبر شروع مرحله نهایی پرداخت‌ها و تسویه حساب با تمام سپرده گذاران را اعلام خواهیم کرد .
 
همچنین محمد مهدی مروج الشریعه معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار پنجشنبه گذشته در برنامه زنده تلویزیونی از برگزاری جلسات متعدد با بانک صادرات کشور برای حل مشکلات پدیده شاندیز و سپرده گذاران میزان خبر داد و گفت: در دوهفته گذشته به منظور پرداخت باقیمانده سپرده‌های سپرده گذاران میزان و همچنین حل مشکلات پدیده که پیشتر تسهیلاتی را از این موسسه دریافت کرده بود و اکنون به واسطه آن تسهیلات به بانک صادرات بدهکار است جلساتی را با مسئولان این بانک برگزار کرده ایم .
 
وی تصریح کرد: در این جلسات به دنبال اتخاذ راهکاری بودیم تا به طور همزمان مشکلات پدیده و میزان را حل کنیم و بتوانیم در آینده نزدیک باقیمانده سپرده‌های میزان که حدود 5هزارحساب دیگر و معادل 760 میلیارد تومان می‌شود را تسویه نماییم .
 
شایان ذکر است از ابتدای سال جاری تا کنون تنها در یک مرحله(ابتدای شهریورماه ) سپرده‌هایی با باقیمانده 50 میلیون تومان موسسه منحل شده میزان توسط بانک صادرات پرداخت شده است .
 
براساس اظهارات محمدرضا عرفانی، عضو هیئت مدیره و قائم مقام مدیرعامل بانک صادرات در گفت و گو با خراسان رضوی تعداد نفرات مشمول آخرین دوره پرداختی سپرده‌های میزان (بالای 50 میلیون تومان ) حدود 40 هزار نفر پیش بینی شده بود که با اتمام این مرحله سپرده‌هایی که تعیین تکلیف شده حدود 819 هزار و 914 سپرده معادل 99 درصد از تعداد کل سپرده‌ها و 70 درصد مبلغ می‌شود.
 
 رستم زاده/ خراسان رضوی
برچسب ها: میزان
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
بدبخت بازنشسته فرهنگى
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
شمارا بحرمت اين ماه وخون شهيدان كربلاواسلام قسمتون ميدهم زندگى پسرم جهت جراحى به اين پول بسته من بازنشسته تمام سرمايه ى خودم وهمسرم رادراين موسسه قرارداديم بااعتماد به ارم وتبليغ سيماى جمهورى اسلامى
مهرداد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
سلام به قران خدا قسمتون ميدم به دادمون برسين از خدا بترسين به خدا قسم بدبخت شدم ديگه نميدونم به كى رو بندازم التماس ميكنم كمك كنيد مردم واقعا گرفتارن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار