امام جمعه تربت جام در هشتمین یادواره شهید عاشورایی «میلاد لرزان»
امام جمعه تربت جام در آیین سوگواری شام غربیان حسینی گفت: زور گویی به شیعیان به تاریخ پیوسته است، ما عاشقان امام حسین (ع) در فرهنگ حسینی آموخته ایم که فریب یزیدیان زمان ، استکبار و فتنه ها را نخوریم.
کد خبر: ۳۱۱۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷ 14 October 2016
به گزارش تابناك رضوي، حجت الاسلام دکتر جواد طاهری درهشتمین یادواره شهید عاشورایی "میلاد لرزان " با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اسلام، انقلاب و ترور اظهار كرد: دشمن با شبه افکنی علیه حادثه عاشورا در پی منحرف کردن این قیام حماسی و مقدس هستند.
وی با اشاره به این که اقتدار و عظمت عاشورا باعث وحشت دشمنان شده به طوری که می خواهند با نارنجک در عزاداری شیعیان تفرق ایجاد کنند تصریح کرد: آن ها باید بفهمند که حادثه کربلا را نمی توان از ذهن و قلب ها شیعه پاک کرد و هر روز به عشق امام حسین(ع) جمع ما  جمع تر می شود.
وی با بیان این مطلب که ما سرباز ولایت هستیم خاطر نشان کرد: دفاع از مظلوم عشق می خواهد و ما منتظران فرج آماده دفاع از مظلومین جهان هستیم و و باید این انتظار را به فرموده مقام معظم رهبری آماده فرمان نگه داریم و اگر رهبری دستور دهد دودمان مستکبرین را خاکستر خواهیم کرد.
امام جمعه تربت جام گفت: کسی نمی تواند به شیعه زور بگویید و زور گویی به شیعیان به تاریخ پیوسته است، ما عاشقان امام حسین (ع) در فرهنگ حسینی آموخته ایم که فریب یزیدیان زمان ، استکبار  و فتنه ها را نخوریم.
دکتر طاهری در ادامه به وحدت عمیق شیعه اشاره کرد و گفت: وحدت شیعه به عنوان یک فرهنگ غنی ریشه دار است و منش و سیره امام حسین (ع) را دنبال می کنیم،سکوت ما در آرامش و وحدت به این معنا است که به قله ها توجه داشته و به آنچه در اطراف مان جریان دارد آگاه هستیم و ضمن احترام به همه ادیان ومذاهب به کسی هم جسارت و توهین نمی کنیم.
گفتنی است؛ دانشجوی شهید «میلاد لرزان» در سال 1387 بر اثر انفجار نارنجک دستی به دست منافقین کور دل  در میان سوگواران حسینی به فیض شهادت نائل آمد،هشتمین یادواره  این شهید عاشورایی با حضور امام جمعه ،فرماندهان نظامی ، انتظامی و مردم عزادار در شام غربیان در مسجد امام جعفر صادق (ع)  شهرستان تربت جام برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار