امام جمعه مشهد:
امام جمعه مشهد با اشاره به شعار «ما اهل كوفه نيستيم،‌علي تنها بماند» گفت: برادران، خواهران، عزیزان، این را بدانید اهل کوفه شدیم و علی هم تنها ماند، دلیلش هم وضعيتي است كه در مملكت مي‌بينيم، دلیلش این بی‌بندوباری و ولنگاری است.
کد خبر: ۳۱۱۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳ 14 October 2016
به گزارش تابناك رضوي، آيت الله علم‌الهدي ظهر امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه مشهد كه در حرم مطهر رضوي برگزار شد، با انتقاد از بی‌تفاوتی نسبت به هشدارهای فرهنگی رهبر معظم انقلاب، گفت: نزدیک دو دهه است كه مقام معظم رهبري داد می‌زند شبیخون فرهنگی، ناتوی فرهنگی، تهاجم فرهنگی و دشمن با این ابزار و با جنگ نرم مقابل ما آمده، حواستان جمع باشد، به دانشگاهیان می‌گوید افسران جنگ نرم، وسط ميدان بياييد و آن چيزي که ما مشاهده می‌کنیم، ولنگاری و بی‌بندوباری است، یعنی بعد از دو دهه فریاد زدن، آخر گفت این ولنگاری فرهنگی هم در حوزه پدافند و هم در حوزه آفند، فوق‌العاده مملکت را گرفته است.
وي با اشاره به شعار «ما اهل كوفه نيستيم، علي تنها بماند»، بيان کرد: برادران، خواهران، عزیزان، این را بدانید، اهل کوفه شدیم و علی هم تنها ماند، دلیلش هم وضعیتی است که در مملكت می‌بینیم، دلیلش این بی‌بندوباری و ولنگاری است.
امام جمعه مشهد ادامه داد: اگر کسی هم بخواهد گوشه‌ای حرف بزند، به‌عنوان تندرو، به‌عنوان متحجر، به‌عنوان غیرعقلانی، به‌عنوان سوژه استهزاء و تمسخر در رسانه‌ها مطرح مي‌شود.
نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی، با طرح این سؤال که آیا دروغ می‌گوییم که اهل کوفه نیستیم؟ تصریح کرد: واقعاً اینگونه است؟ راست می‌گوییم ما اهل کوفه نیستیم یا داریم دروغ می‌گوییم و شعار می‌دهیم؟ اگر چهار مسئول و مدیر فرهنگی کشور كه کوفی‌ و کوفی مسلک‌اند و جواب رهبر را نمی‌دهند، شما مردم که اهل کوفه نیستید، شما چرا بیکار و بی‌رمق نشسته‌اید؟ رهبري می‌گویند ناتوی فرهنگی و جنگ نرم، ما دنبال زندگی، نان‌وآب و شب و روزمان هستیم و بعد می‌گوییم ما اهل کوفه نیستیم.
امام جمعه مشهد در پایان تاكيد کرد: روزی نشود که کسی عملکرد ما را برایمان خطبه بخواند و ما گریه کنیم، «ما اهل کوفه نیستیم» برای ما شعار نباشد، شعور باشد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
جمال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۳
برو فکر نون باش ...بدبختیهای مردم رو تو خطبه ها بگید ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۳
غلط میکندکسی که جلوی کسی که حق می گویدمی ایستدوبرچسب تندروبه اومی زند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار