مالک تیم سیاه جامگان مشهد گفت: در فوتبال کشور عدالت اجرا نمی‌شود و جایی که عدالت نباشد نخواهیم ماند و از همین جا می‌گویم خداحافظ !
کد خبر: ۳۱۲۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰ 16 October 2016
به گزارش تابناك رضوي، محمدرضا عباسی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل استقلال تهران در مشهد عنوان کرد: در ایران بخش خصوصی باید همیشه پایمال شود، نه در ورزش بلکه همه جا. ما فکر می‌کردیم می‌توانیم  با بخش‌های دولتی مقابله کنیم اما دیدید امروز تیم دولتی، تیم وزارت ورزش و مورد حمایت همه ارگان‌های ورزشی در مشهد مقابل تیم ما از لحاظ فنی سر نبود و چیزی برای ارائه نداشت و در نیمه دوم نیز در لاک دفاعی بود.

وی ادامه داد: دیگر زورم نمی‌رسد، چرا باید تیم داری کنم؟ داور در دقیقه 85 پنالتی ما را نمی‌گیرد یا خیلی از سوت‌های دیگری که می‌توانست برای ما بزند و نزد ولی برای استقلال زد. همه این‌ها نشان می دهد از یک جایی تیم حمایت می‌شود. من دیگر نمی‌توانم با دولت بجنگم.

عباسی تصریح کرد: از همین جا می‌گویم خداحافظ و دیگر نیستم، هرکسی دوست دارد بیاید و این تیم را اداره کند. زیرا من دیگر به عنوان مالک دنبال تیم داری نیستم چون عدالت اجرا نمی‌شود. جایی که عدالت اجرا نمی‌شود نیز مجبور نیستیم که بمانیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تغییر نام سیاه جامگان منتفی شده است اظهار کرد: اصلا دیگر فوتبال منتفی خواهد شد و من را به عنوان مالک تیم دیگر نخواهید دید.
 
منبع: ايسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار