فرمانده انتظامی کاشمر از شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای با 27 فقره سرقت در کاشمر و شهرستان‌های همجوار خبر داد.
کد خبر: ۳۱۲۱۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷ 16 October 2016
به گزارش تابناك رضوي، ابوالقاسم باقری اظهار كرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از واحدهای تجاری در خیابان‌های اصلی شهر کاشمر، بلافاصله تیمی از پلیس آگاهی این فرماندهی به‌منظور کشف سرقت و سارقین وارد عمل شد.

وی با اشاره به وقوع سرقت‌ها از اماکن و مغازه‌های خیابان‌های شهید مدرس و امام خمینی(ره) یادآور شد: با بررسی جغرافیایی زمانی و مکانی سرقت‌ها توسط پلیس آگاهی و استفاده از بانک مجرمان سابقه‌دار، یکی از افراد سابقه‌دار به نام رضا 38 ساله به‌عنوان مظنون به‌طور نامحسوس تحت کنترل قرار گرفت.

رئیس پلیس کاشمر بابیان این‌که با کنترل فرد مظنون و ایجاد ارتباط مشکوک سابقه‌دار دیگری به نام قاسم 36 ساله نیز مورد ظن پلیس قرار گرفت خاطرنشان کرد: با تحت نظر گرفتن این دو سارق، پاتوق آن‌ها دریکی از مناطق حاشیه شهر شناسایی و تحت کنترل پلیس قرار گرفت.

وی با تأکید بر این‌که با هماهنگی مقام قضایی تیم رسیدگی‌کننده پرونده در یک عملیات غافلگیرانه متهمان را دستگیر کرد ابراز داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیر زیادی اموال مسروقه نظیر کابل‌های برق و دستگاه جوش کشف شد.

باقری با اشاره به این‌که دو متهم دستگیرشده اعتیاد شدید به مواد افیونی دارند افزود: در بازجویی‌های علمی پلیس متهمان در برابر ادله و مستندات پلیس به انجام 27 فقره سرقت از منازل، اماکن و مغازه‌ها و نیز محصولات باغی انار و پسته در کاشمر و شهرستان‌های هم‌جوار اعتراف کردند.

وی بابیان این‌که متهمان در بازجویی‌های پلیسی به همدستی فرد دیگر به نام هادی 37 ساله اعتراف کردند تصریح کرد: علاوه بر دستگیری عضو سوم این باند، 5 مال‌خر نیز در این پرونده شناسایی که سه نفر آن‌ها دستگیر و دو فرد دیگر به سایر شهرستان‌ها متواری شدند.

فرمانده انتظامی کاشمر تأکید کرد: سه متهم و سه مال‌خر پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار