مدیر نمایشگاه بین المللی مشهد از حضور 456شركت در نمايشگاه «خانواده ایرانی، خانه ایرانی و تولید ایرانی» در قالب 900غرفه خبر داد.
کد خبر: ۳۱۲۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵ 17 October 2016
به گزارش تابناك رضوي، مدیر نمایشگاه بین المللی مشهد، در مراسم افتتاحیه نمایشگاه «خانواده ایرانی، خانه ایرانی و تولید ایرانی» در نمایشگاه بین المللی مشهد، هدف اصلی از برپایی این نمایشگاه را برداشتن گامی عملی در راستای فرهنگ سازی و حمایت از تولیدات داخلی و ملی دانست و افزود: در این مسیر فراهم ساختن بستر و شرایط ویژه برای حضور و مشارکت همه مجموعه های تولیدی که کالاها و محصولات کاملا ایرانی تولید می کنند، ضروری به نظر می رسید.
ارکانی گفت: در این نمایشگاه 456 شرکت در قالب 900 غرفه و در فضای 14 هزار متر مربع به ارائه و فروش کالاهای ایرانی خود می‌پردازند و این نمایشگاه تا تاریخ 30 آبان ماه ادامه خواهد یافت.
وی با اشاره به اینکه نماد ما در این نمایشگاه خانه ایست به نام خانه ایرانی که تمام محصولاتش متعلق به تولیدات داخلی است، تاکید کرد: یکی از ویژگی های بارز این نمایشگاه تجلیل از خانواده و مقام شهدای گرانقدر سردار همدانی، سردار شوشتری، سردار آزادی و شهید بزرگوار مرتضی عطایی و شهید دکتر مجید شهریاری است.

وابستگی اقتصادی، منشأ تمام وابستگی هاست
در ادامه اين مراسم، سيد صولت مرتضوی، شهردار مشهد، با اشاره به اینکه رهبر انقلاب از دیر باز به مساله اقتصاد مقاومتی، اشارات متعددی داشته اند، گفت: در دهه اخیر دو دغدغه بزرگ مقام معظم رهبری، فرهنگی و اقتصادی بوده است. اینکه کدام یک بر دیگری مقدم است در محل خودش باید تحقیق شود اما وابستگی اقتصادی منشاء تمام وابستگی هاست و جوامع مختلف را تسلیم صاحبان ثروت می کند و وابستگی سیاسی و فرهنگی و در نتیجه وابستگی امنیتی را به دنبال دارد.
وی با بیان اینکه فروش اجباری کالای ایرانی با مارک خارجی بسیار آزار دهنده است افزود : این نمایشگاه در راستای اجرای منویات مقاوم معظم رهبری پیرامون اقتصاد مقاومتی برگزارشد. شهرداری مشهد نیز حدود دوسال است که با ایجاد فروشگاه‌های شهرما در این مسیر حرکت کرده و علی رغم منع ورود کالای خارجی، چیزی از فروش این فروشگاه ها کم نشده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار