نماینده مردم خلیل‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: تاکنون 30 درصد از مطالبات خسارت بیمه کشاورزان به مردم پرداخت‌ شده است که تا یک ماه آینده مابقی مطالبات به کشاورزان پرداخت خواهد شد.
کد خبر: ۳۱۴۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸ 20 October 2016
به گزارش تابناك رضوي، بهروز بنیادی امروز در جمع مردم روستای نقاب از توابع شهرستان خلیل‌آباد اظهار کرد: صندوق توسعه ملی مبلغ 500 میلیون دلار با سود 15 درصد جهت مکانیزاسیون، پرورش ماهی در قفس و گلخانه‌ها اختصاص داده است که متقاضیان می‌توانند با استفاده از پتانسیلی که در بخش گلخانه داریم از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

وی افزود: این اقدام باهدف افزایش بهره‌وری در تولید محصولات کشاورزی و صرفه‌جویی در مصرف آب می‌باشد.

نماینده مردم خلیل‌آباد در مجلس شورای اسلامی در ادامه به مشکلات شرکت پدیده و بانک میزان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر سرمایه بانک میزان به مبلغ 1500 میلیارد تومان در داخل شرکت پدیده است و تا وقتی شرکت پدیده تعیین تکلیف نشود این مبالغ به بانک میزان برنمی‌گردد.

بنیادی افزود: به‌محض تعیین تکلیف شرکت پدیده و برگشت پول‌ها به بانک میزان از طریق بانک صادرات مابقی مطالبات مردم پرداخت می‌شود.

وی بابیان اینکه در حال حاضر تورم در سطح کشور کاهش پیداکرده است گفت: بعد از برجام با ارتباطات بانکی که حاصل شد خوشبختانه طبق بخشنامه بانک مرکزی پذیرفته‌اند که غیر از مبادلات مستقیم با بانک‌های آمریکایی می‌توانیم با سایر بانک‌های سطح جهان و شرکت‌ها مبادلات دلار داشته باشیم و ان‌شاءالله به‌مرور رونق اقتصادی به بازار کشور برمی‌گردد.

نماینده مردم کاشمر، بردسکن و خلیل‌آباد در مجلس به صادرات محصولات کشاورزی منطقه اشاره کرد و افزود: خریدوفروش محصول انگور و کشمش منطقه ترشیز نسبت به سال گذشته افزایش‌یافته است که نشانگر این است که منابع درآمدی به کشور در حال برگشت است.

بنیادی بابیان اینکه در بخش اخذ مالیات طراحی خوبی در کشور صورت گرفت اظهار داشت: در حال حاضر درآمد مالیات کشور نسبت به نفت بیشتر است که نشان می‌دهد که در حوزه اقتصادی نظم و انضباط خوبی حاکم شده است.

وی بابیان اینکه ظرف دو سال آینده رونق اقتصادی مطلوبی را در سطح کشور شاهد خواهیم بود گفت: حمایت از صنایع داخلی مهم‌ترین هدف اقتصاد مقاومتی است که دولت با حمایت از تعاونی‌ها و بخش خصوصی سرمایه‌گذاری خوبی انجام داده است.

نماینده مردم خلیل‌آباد در مجلس گفت: در حال حاضر 19 هزار شرکت غیردولتی در کشور وجود دارد که خیلی از این شرکت‌ها با کمک دولت سر پا هستند و شرکت‌هایی که قادر به ادامه نیستند باید از بدنه دولت جدا شوند و اگر سیاست‌های کلی اصل 44 در کشور اجرا شود در مسیر پیشرفت و توسعه قرار می‌گیریم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار