سعيد طوسي قارى بين المللى كشورمان پس از چندين روز صبر در برابر شايعات مبنى بر هتك حرمت ايشان به چندين نوجوان دست از سكوت برداشت و مستندات و اظهارات ارائه شده در سایت‌ها و برنامه‌ها و نمایش‌های تلویزیونی شیطانی را سراسر کذب و جعلی خوانده که به درد فیلم های سینمایی می‌خورد.
کد خبر: ۳۱۵۱۳۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸ 21 October 2016
 به گزارش تابناک رضوی، متن دوم با تیتر «بیانیه رسمی استاد حاج سعید طوسی در پاسخ به توطئه صدای آمریکا» از دیروز در رسانه های مختلف کشور منتشر شد که عینا در پی می‌آید:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
«إِنَّ الَّذِينَ جَاءُوا بِالْإِفْكِ عُصْبَةٌ مِنْكُمْ لَا تَحْسَبُوهُ شَرًّا لَكُمْ بَلْ هُوَ خَيْرٌ لَكُمْ لِكُلِّ امْرِئٍ مِنْهُمْ مَا اكْتَسَبَ مِنَ الْإِثْمِ وَالَّذِي تَوَلَّى كِبْرَهُ مِنْهُمْ لَهُ عَذَابٌ عَظِيمٌ»(نور/۱۱)
 
سلام و درود به روان پاک شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی و امام شهیدان خمینی کبیر(ره) و با سلام و تحیت محضر ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی و دوستان و یاران قرآنی، همانطور که مردم شریف، متدین و قرآن دوست کشور عزیزمان شاهد هستند، در ماه‌های اخیر، هجمه‌‌ای وسیع از طرف رسانه‌های وابسته به استکبار جهانی و صهیونیست بین‌الملل به اینجانب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و حتی رهبر معظم انقلاب اسلامی صورت پذیرفت و آنچه که باعث شد که این حقیر  پس از آن که تصمیم بر سکوت و واگذار کردن امر به احکم الحاکمین و علام الغیوب داشتم، سخن و درددلی چند را با ملت متدین و اصحاب شریف قرآن داشته باشم، آن بود که با ورود شبکه ماهواره‌ای صدای شیطان بزرگ آمریکا به این موضوع، شبکه‌ای که خود مأمور ترویج فحشا در جوامع اسلامی است و اشاعه اکاذیب و نشر اتهامات ناجوانمردانه به این حقیر و ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی و دایه مهربان‌تر از مادر شدن و دلسوزی‌های مزورانه آنها، ممکن است، سوالات و شبهاتی در اذهان شریف در مورد صحت و سقم این اتهامات سخیف به وجود آید که بر اینجانب لازم است که به منظور جلوگیری از آلوده شدن مؤمنین به سوء ظن به برادرشان در این خصوص اعلام نظر کنم که بدین وسیله ضمن تقبیح و محکومیت شدید کسانیکه با توسل به دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب، سعی در اثبات مدعای کذب خود نمودند و مصداق این آیه شریفه شدند که «يُرِيدُونَ أَنْ يَتَحَاكَمُوا إِلَى الطَّاغُوتِ وَقَدْ أُمِرُوا أَنْ يَكْفُرُوا بِهِ وَيُرِيدُ الشَّيْطَانُ أَنْ يُضِلَّهُمْ ضَلَالًا بَعِيدًا»(نسا/۶۰) اعلام می‌دارم که اینجانب بحمدالله هرگز دامن به چنین گناهان و اعمال منافی عفت نیالوده‌ام و از درگاه ربوبی و به برکت آیات نورانی قرآن، عصمت و پاکی خود را تا آخر عمر طلب می‌نمایم.
مستندات و اظهارات ارائه شده در سایت‌ها و برنامه‌ها و نمایش‌های تلویزیونی، سراسر کذب و جعلی است و به درد همان فیلم های سینمایی می‌خورد.
 
اینجانب تاکنون به دلیل جلوگیری از هتک آبروی جامعه قرآنی سکوت کرده‎ام، اما از این پس به همین دلیل و برای حفظ حیثیت خود در جامعه قرآنی در مقابل این هتاکی ها و پرده دری‌ها، اقدامات قانونی خود را از طریق محاکم صالحه قضایی انجام خواهد داد و ان شا الله و به فضل الهی همانطور که وعده الهی در آیات کریمه صدور این سخنان و در جریان تهمت زنی به اهل بیت پیامبر اکرم(ص)(قضیه افک)، خیر مؤمنان و شناخت دشمنان و منافقان در جامعه اسلامی است، از این امتحان و آزمایش الهی سربلند بیرون خواهم آمد.
 
در پایان ضمن تشکر و سپاس از ملت شریف و متدین و دوستان عزیز قرآنی که در این جریان با حمایت های خود موجب دلگرمی و توان تحمل این امتحان الهی شدند و عرض شرمساری به ساحت مقدس رهبر عزیز و فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی) که دشمن کینه توز چون از صلابت و اقتدار ایشان به تنگ آمده و چون منی را واسطه هتاکی به ایشان قرار داده است که صد البته ذره ای غبار هم از این ماجرا بر دامن نورانی ایشان نخواهد نشست و دشمن از این خیال بافی نفعی نخواهد برد، خطاب به استکبار رسانه ای می ‌گویم؛ درست فهمیده اید که قرآن و خادمان و مروجان قرآن، بزرگترین سد و مانع در تحقق اهداف شوم و شبیخون فرهنگی شما هستند، اما با چنین نمایش‌ها و خیال‌پردازی‌هایی هرگز به مقاصد پلید خود نخواهند رسید و آنچه را که شما مبلغ و نشردهنده آن باشید، مردم بصیر و فهیم ما تکذیب می‌نمایند.
 
در پایان با التجا و استمداد از درگاه ربوبی برای دفع این کید و دسیسه به ذکر روایتی از امام کاظم(ع) که  ذیل آیات شریفه اشاره شده در سوره مبارکه نور وارد شده است تبرک جسته و از برادران و خواهران ایمانی را از آلودن ذهنشان به اکاذیب و اتهامات ناجوانمردانه دشمنان قرآن و اسلام برحذر می‌دارم که مباد بر خلاف (لاتقف ما لیس لک به علم) با صدور بیانیه های دو پهلو آب به آسیاب دشمن بریزد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۳۰
امیدوارم این پرونده کذب باشد، ولی در هر صورت این فرد لزومی ندارد از مقام معظم رهبری مایه بگذارد ، اگر هم تخلفی داشته باید قوه قضاییه بدون هیچ مصلحت اندیشی ایشان را مجازات کند مطمئن باشید با مجازات این فرد در صورت خاطی بودن کسی آن را به حساب دین و اسلام نمی گذارد چون انسانهای فاسد و کثیف می توانند در هرجا حضور داشته باشند.
ناشناس
|
United Kingdom
|
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
اون چيزى كه شما فحشا ميخوانيد كه صدائى آمريكا مروجش است هيچ شباهتى به عمل كثيف و غيرانسانى تجاوز لواط كه در همه جاى دنيا مجرمانه است ندارد
حقگو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
از خدا خجالت بکشید. ...صد شرف دارد نسبت به شما از بس همه کاری ازتون سرزده دیگه کسی شمارا باور نداره سرتون را از زیر برف در بیارین تاکی مردم را احمق حساب میکنید به نفع خودتونه که به خود بیایید!!
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۳
چرا پای رهبر رو میکشید وسط؟ اگه صدای آمریکا این سند ها رو نمایش داده بخاطر این است که اون نوجوانهایی که مورد تجاوز قرار گرفتن در این 5 سال راه به جایی نبردن و متاسفانه بعد چند سال تلاش و با اون همه مدرک و سی دی دستگاه قضا پرونده را جمع کرد و این بندگان خدا راهی جز این نداشتن که صدایشان را به گوش مردم برسونن. در ضمن در آمریکا که شما میگید لواط قانون است اینگونه نیست و برای همجنس بازان قانون هست نه برای افراد پاک و نوجوان که مورد تجاوز به اجبار قرار گرفتن. اگه صدای آمریکا یا به قول شما صدای شیطان بزرگ این حرفها را به دروغ بیان کرده پس این چند نوجوان که مورد تعرض و آسیب شدید روحی قرار گرفتن چرا از دست شما شکایت کردن؟ با حدیث و آیه مردم فریب نمیخورن و مردم انتظار دارن که شما محاکمه بشید و به سزای عملتون برسید. ابن ملجم ملعون هم حافظ و استاد قرآن بود و قرآن رو از آخر به اول هم میتونست بخونه ولی امام مظلوم رو ناجوانمردانه به شهادت رسوند. لعنت خدا بر دروغگو ( اگه دروغ بگید) . امیدوارم خدا جزای اینجور تجاوز و خیانت به خانواده های مذهبی رو به زودی زود بده که آسیب بزرگی به جامعه قرآنی و اون جوونها و خانواده آنها رسوندید. یا حیدر کرار
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۳
بردن آبروی مومن از همون لواط هم بدتره .... هنوز چیزی ثابت نشده چرا انقدر نشر میدید ؟؟
کامران فروهر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
آقای سعید طوسی ، من هم قاری قرآن هستم ؛ شما را هم خوب می شناسم ؛ بهتر است بجای رجز خوانی و سر دادن شعارهای تکراری ، خود را به قوهء قضائیه بسپاری تا قضات بر اساس قانون و شواهد و مدارک ، حکم صادر کنند .
شما اگر درد قرآن داری ؛ بدان که به خاطر شما ، بر جامعهء قرآنی ، ضربه ای بسیار سهمگین وارد شده است .
همهء اساتید ، قاریاتن ، حافظان و معلمین قرآن سرافکنده شده اند ؛ برو خودت را به کلانتری یا دادسرا معرفی و اگر گناهی مرتکب شده ای ، بجای انکار ، اقرار کن . اگر پاک هستی ، معلوم خواهد شد .
اصلا" فرض میکنیم شما پاک پاک هستید ؛ اما هم اکنون مشغول بازی با حیثیت ، شرف و حسن شهرت جامعهء قرآنی هستید ؛ این خودش جرم هست یا نیست ؟.....
اگر یک موزیسین یا بازیگر بجای شما بود ؛ هم اکنون در سلول انفرادی بسر میبرد .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار