کد خبر: ۳۱۶۸۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۵ 24 October 2016

به گزارش تابناک یزد،احترام برومند و لی لی رشیدی اولین پلان فیلم سینمایی «سارا و آیدا» به کارگردانی مازیار میری را کلید زدند.

اولین پلان هفتمین فیلم مازیار میری   با حضور احترام برومند و لی لی رشیدی همسر و دختر مرحوم داوود رشیدی در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی کلید خورد.

مازیار میری کارگردان «سارا و آیدا» در این مراسم گفت:من فیلمسازی در سینما را مدیون استاد رشیدی هستم. اولین فیلمم «قطعه ناتمام» هم با حضور ایشان کلید خورد. امیدوارم کلید زدن اولین پلان «سارا و آیدا» توسط دوست و رفیق همیشگی آقای رشیدی (احترام برومند) تا پایان کار حال و انرژی استاد را برای ما به همراه داشته باشد.

 اولین پلان این فیلم با عکسی از مرحوم داوود رشیدی و با یاد بازیگر پیشکسوت سینمای ایران با حضور عوامل فیلم، بازیگران و خانواده رشیدی فیلمبرداری شد.

در این فیلم غزل شاکری، پگاه آهنگرانی، مصطفی زمانی، سعید چنگیزیان و شیرین یزدان بخش به ایفای نقش می‌پردازند.

«سارا و آیدا» یک فیلم اجتماعی محسوب می‌شود که تمام فیلمبراری آن در تهران انجام خواهد شد.  این فیلم فضای نزدیک به «سعادت آباد» اثر دیگر این کارگردان دارد که در زمان اکران با استقبال از طرف مخاطبان و منتقدان روبه‌رو شده بود.

فیلمنامه این فیلم توسط امیر عربی به نگارش در آمده و مجری طرح این پروژه همایون اسعدیان است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «سارا و آیدا دوستان صمیمی هستند که آبروی یکی از آنها به خطر افتاده و حالا باید به کمک هم شرایط را به حالت عادی بازگردانند، اما این دو دوست تا کجا پای یکدیگر می‌ایستند؟»

از عوامل تولید «سارا و آیدا» می توان به :مجری طرح: همایون اسعدیان، مدیر فیلمبرداری:حسین جعفریان، طراح صحنه و لباس:شیوا رشیدیان، طراح چهره پردازی:مهرداد میرکیانی، مدیربرنامه ریزی و دستیار کارگردان: مریم هژیروند، صدابردار:ساسان نخعی، مدیر تولید:حسین اکبری، گروه کارگردانی:مهدی لطیفی، نگار جنیدی، منشی صحنه:ندا آصف، فیلمبردار:امیر موسوی، دستیار فیلمبردار:مرتضی سبحانی، عکاس:آرزو اتحاد و مشاور رسانه‌ای:بیتا موسوی اشاره کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار