کد خبر: ۳۱۶۸۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶ 24 October 2016
به گزارش تابناک یزد،مدیرباشگاه علمی پژوهش های جوان استان یزد هدایت دانش آموزان به اجرای برنامه های فوق درسی را ضروری دانست و از آغاز ثبت نام نوزدهمین جشنواره جوان خوارزمي در استان یزد خبر داد.

"مهدی مستقل‌چی" با اشاره به آغاز زمان ارائه طرح‌های نوزدهمین جشنواره جوان خوارزمی در استان یزد، ‌اظهار کرد: مهلت ارائه طرح‌های اولیه این جشنواره در استان یزد همزمان با سراسر کشور از اول مهرامسال تا پایان اردیبهشت ماه 96 اعلام شده است.

وی ترغیب دانش آموزان به فعالیت های مختلف فراتر از کتب درسی را از جمله اهداف برگزاری جشنواره جوان خوارزمی بین دانش آموزان دانست و بیان کرد: استان یزد از نظر تعداد طرح به نسبت تعداد دانش آموزان، 10 سال است که رتبه اول کشوری را به خود اختصاص داده است.

مستقل‌چی گفت: طرح‌هاي قابل پذيرش اين دوره از جشنواره در 15 گروه تخصصي علوم زیستی و پزشکی، زبان و ادبیات فارسی، برق و الکترونیک، عمران و معماری، نانو تکنولوژی، علوم اجتماعی، فیزیک و نجوم، علوم اسلامی، مکاترونیک، کشاورزی، کامپیوتر، مکانیک، ریاضی، شیمی و هنر ارائه می‌شوند.

وی افزود: این جشنواره مختص دانش آموزان متوسطه دوره دوم بوده و متقاضیان شرکت در نوزدهمین جشنواره جوان خوارزمی مي‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به مراکز آموزشی محل تحصیل خود، پژوهشسراهای مناطق و یا به دبیرخانه جشنواره مراجعه کنند.

دبیر نوزدهمین جشنواره استانی جوان خوارزمی یزد تصریح کرد: امتیازات برگزیدگان این جشنواره دریافت تندیس و لوح تقدیر، استفاده از تسهیلات بنیاد ملی نخبگان و استفاده از تسهیلات ورود به مراکز آموزش عالی است.

مدیرباشگاه علمی پژوهش های جوان استان یزد در پایان گفت:متقاضیان براي ثبت‌نام و ارائه مشخصات فردی و مستندات طرح خود می توانند از طریق سایتwww.yazdedu.ir/web/bjavan و یا ایمیل javan.bashgah@gmail.com اقدام نموده و یا به آدرس: یزد، بلوار طالقانی،کوچه حنا، باشگاه علمی پزوهشی جوان یزد مراجعه نمایند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار