« ای مردم آمریکا! در انتخابات شرکت نکنید و قدرت‌هاي به خواب افتاده و آناني كه خود را به خواب زده‌اند تكاني بدهيد و به همين سادگي آينده فرهنگ انتخابات را دگرگون سازيد » این فراخوان نویسنده و منتقد انقلابی حاج حیدر رحیم‌پور است که از بعد کودتای 28 مرداد تا کنون، بیش از نیم قرن فعالیت سیاسی و انقلابی یا یقول خودش مکتبی داشته است.
کد خبر: ۳۱۸۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲ 26 October 2016
به دلايل بسياري به‌خصوص اعلان مبارزه هماهنگ آقاي ترامپ و خانم كلينتون پس از ورودشان به كاخ با ايران، دشمن شماره يك جهاني با صهيونيزم آشكار مي‌گردد كه واقعيت دو نامزد رئيس جمهوري كه پشت تريبون با يكديگر مي‌جنگند همان است كه در خلوت با يكديگر مي‌رقصند!
 
یادداشت حاج حیدر رحیم‌پور ازغدی درباره مناظره‌های ترامپ و کلینتون / جنگ زرگری کابوی‌ها در آمریکا / مردم آمریکا! در انتخابات شرکت نکنید 
 
خانم كلينتون دموکرات كه از دوران دانشجويي كنيزه آمريكا بوده و در دانشگاه براي سيا و موساد جاسوسي مي‌كرده است و آقاي دونالد ترامپ تاجر و مالک مسابقه انتخاب دختران شایسته جهان و آمریکا که این روزها نقش غلام‌ سفيدی را بازی می‌کند كه پس از شكست غلام دو رگه براي اعمال اهداف سيا و موساد برگزيده شده تا تنور انتخاباتی نمایشی را با هتاکی‌هایش فقط گرم کند! غلامي كه اگر اربابانش به او بگویند خود را به چاهی بیاندازد، می‌اندازد و چه دليلي از اين بهتر كه حضرات پشت ميز مناظره به‌گونه‌اي به يكديگر مي‌نگرند كه مي‌پنداري اگر در خلوت يكديگر را ببينند كارشان به هفت‌تيركشي مي‌كشد اما در دشمنی با ایران و داشتن روابط نامشروع اخلاقی مشترکند و همگان ديدند كه اين دو برده موساد با چه شور عشقي با يكديگر مي‌رقصيدند!
 
متأسفانه مردم آمريكا در رشته سياست از عوام‌ترين مردم جهان مي‌باشند و گول همان سخنان به ظاهر آتشین را مي‌خورند و هيچگاه برنمي‌خروشند و نمي‌گويند اين چه دموكراسي است كه براي ما ساخته‌ايد؟! چرا هيچ‌گاه اجازه نمي‌دهيد مردم هم كانديدايي را معرفي كنند تا او به آنچه در آمريكا مي‌گذرد بپردازد و مردم بدانند در آمريكا چه خبر است و هميشه نامزدها را بايد دو حزب توخالي معرفي كنند كه مستاجر مالک‌مآب و مدعی هر دو حزب، صهيونيزم جهاني مي‌باشد و اجاره را وال‌استريت مي‌پردازد.
 
جالب اینکه توطئه حذف ساندرز هم که فقط قدری متفاوت و البته واجد برخی امتیازها نسبت به هیلاری و ترامپ نشان می‌داد به کوشش رسانه‌های اصلی آمریکا که پشت‌پرده صهیونیستی دارند رقم خورد تا عملا این روزها همگان شاهد جنگ زرگری کابوی‌ها باشند در آمریکا!
 
چرا اجازه نمي‌دهند نماينده مردم به رياست جمهوري برگزيده شود تا از گردانندگان كشور بپرسد به چه علت آمريكايي كه تا ديروز در منظر ملت‌ها، فرشته آزادي، می‌نمود، امروزه ديوي شده كه هر ملتي كه در برابر حكومت ظالم خود به‌پا مي‌خيزد نخستين حركتش سوزاندن پرچم آمريكاست و چرا كشوري كه ديروز بزرگ‌ترين ثروتمند زمین بود امروز ابربدهكار جهان است؟! چرا همه سياست‌هاي شما در پنهان‌خانه‌هاي صهيونيزم جهاني پايه‌ريزي مي‌شود و نظري به بيرون نمي‌افكنيد تا ببينيد چه كساني و چه كشورهايي با شما دوست مي‌باشند و چه كساني و چه كشورهايي دشمن شما شدند و چرا نمي‌فهميد وال‌استريت درحالی مملو از پول گشته كه گروهی گرسنه و بسياري از مردم با شرف آمريكا كارتن خواب شدند و كهنه سربازانش خودكشي مي‌كنند و بسياري براي پر كردن شكم خود به دریوزگی افتاده‌اند!؟
 
آري اگر مردم آمريكا همه اين‌ها را كه مي‌بينند اجازه می‌یافتند؛ به ساختار مي‌گفتند اجازه بدهيد ما هم كانديدايي را معرفي كنيم وگرنه شركت در انتخابات را تحريم می‌کنیم آنگاه دولت‌هاي حاكم بر قدرت، اين‌همه جسارت نمی‌کردند و ظلم را به مستضعفان و طبقه زحمتكش آمريكا روا نمی‌داشتند.
 
اگر گمان می‌کنید چنین کاری که كانديدايي را مردم معرفي كنند، با نفوذ سياسي حاكم بر همه چيز و حتی انديشه مردم آمریکا، محال است! مي‌گويم : محال نيست! چرا که اگر مردم در انتخابات شرکت نكنند و آراء به حد نصاب نرسد ؛ برنامه‌ريزي فلج می‌گردد ...
 
پس ای مردم آمریکا! در انتخابات شرکت نکنید و قدرت‌هاي به خواب افتاده و آناني كه خود را به خواب زده‌اند تكاني بدهيد و به همين سادگي آينده فرهنگ انتخابات را دگرگون سازيد که در روايت آمده است كه خداوند مقامات پنج‌گانه عبوديت، نبوت، رسالت، خلت و امامت را به ابراهيم بخشيده است و قرآن مي‌فرمايد ابراهيم مردي رئوف و بردبار بود و همواره، پروردگار را اطاعت مي‌كرد و چنين بود كه خداوند او را حنيف - يعني كسي كه از باطل روي‌گردان است و به حق روي بياورد - نامید و با چنين خصوصياتي بود كه خداوند او را امام برگزيد ... ولاحول ولاقوه الا باالله
 
حیدر رحیم‌پور  /
 تابناک خراسان رضوی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار