با هدف اجرای طرح حذف زواید و نازیبایی‌های بصری کیوسک‌های مطبوعاتی، زواید 80 درصد کیوسک‌های مطبوعاتی سطح شهر مشهد جمع آوری شده است.
کد خبر: ۳۱۹۷۹۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱ 29 October 2016
به گزارش تابناک رضوی، احمد محبی، مدیر عامل سازمان میادین و میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد اظهار کرد: با توجه به اینکه در ماه‌های گذشته و پس از بازرسی‌ها و گشت های نظارتی این سازمان از کیوسک های مطبوعاتی سطح شهر مشاهده شد که تعدای از کیوسک‌های مطبوعاتی اقدام به اضافه کردن ادوات و زوایدی به سازه اصلی کیوسک‌ها کرده اند که موجب سد معبر و نازیبایی‌های بصری شده بود.
مدیر عامل سازمان بیان کرد: ابتدای مرداد ماه به منظور حذف زواید کیوسک‌های مطبوعاتی، اخطارهای لازم برای عاملان کیوسک‌ها صادر شد که عدم توجه آنان به این موضوع، سازمان میادین و میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری پس از صورت جلسه اتحادیه مطبوعات و سازمان میادین، اقدام به جمع آوری زوایدی از جمله سازه‌های مازاد، تابلوهای روان و سایه‌بان‌های تبلیغاتی کرد.
محبی با اشاره به اینکه این طرح از 17 مرداد ماه سال جاری آغاز شده است، افزود: 183 کیوسک مطبوعات در سطح شهر فعالیت دارند که تاکنون زواید 80 درصد کیوسک مطبوعاتی های جمع آوری شده‌اند و این طرح تا حذف زواید از تمام کیوسک‌های مطبوعاتی ادامه دارد.
مدیر عامل سازمان بیان کرد: همچنین در راستای تحقق سیاست‌های مشهد 2017 سازه کیوسک‌های مطبوعاتی جدید متناسب با مبلمان شهری و با اولویت هسته مرکزی شهر جایگزین کیوسک‌های فعلی می شوند که صرفا بر فروش مطبوعات تاکید دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار