نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز گفت: بسیج متعلق به مردم، دین، اعتقادات مردم و رهبری است لذا چنین تشکیلاتی رنگ و انگ سیاسی نمی پذیرد. آیت الله ایمانی ادامه داد: نباید با دعواهای سیاسی وقت مردم و کشور را تلف کرد بلکه خدمت رسانی به مردم نباید لحظه ای متوقف شود.
کد خبر: ۳۲۱۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۳ 01 November 2016
نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز گفت: بسیج متعلق به مردم، دین، اعتقادات مردم و رهبری است لذا چنین تشکیلاتی رنگ و انگ سیاسی نمی پذیرد.
 
به گزارش تابناک فارس: نماینده ولی فقیه در فارس از جوانان بسیجی و انقلابی خواست با حضور مؤثر در فضای مجازی، پیام انقلاب را در شبکه های متعدد مجازی منعکس کنند.
 
وی افزود: دشمنان از بسیج در کشور ما و ایجاد چنین تشکیلاتی در کشورهای اسلامی احساس خطر کرده اندو هراس دارند و این نگرانی بدان دلیل است که تشکیلات بسیج در کشور ما و کشورهای اسلامی از جمله سوریه، عراق، لبنان و یمن آنها را از پا در آورده است.
 
آیت الله ایمانی با بیان اینکه امروز دشمنان از بسیج ایران بیش از ارتش های بزرگ دنیا هراس دارند اظهارداشت: بسیج خار چشم دشمنان است و دشمنان با تمام امکانات به دنبال شکستن این نیروی مردم هستند که این خیالی واهی است.
 
آیت الله ایمانی عنوان داشت: بصیرت، لازمه معنویت است که عدم وجود بصیرت موجب انحراف و بیراهه می شود و در فتنه 88 نیز مومنان اهل قرآن و توسل بودند که بصیرت نداشتند.
 
آیت الله ایمانی ادامه داد: نباید با دعواهای سیاسی وقت مردم و کشور را تلف کرد بلکه خدمت رسانی به مردم نباید لحظه ای متوقف شود.
برچسب ها: امام جمعه ، شیراز ، فارس ، بسیج
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار