مدیران ناحیه‌ی شرق بانک ملی در موسسه هنرمندان پیشکسوت، نمایش و نقد «چاله»، اجرای «معاشر»،یک حکم سینمایی و.... از جمله خبرهای سینما و تئاتر است.
کد خبر: ۳۲۳۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۷ 05 November 2016
صبح امروز 15 آبان، مدیران ناحیه شرق بانک ملی شعب تهران، برای بررسی ارتقاء فعالیت‌ها و خدمات بانکی برای هنرمندان پیشکسوت  در این موسسه حاضر شدند.

این نشست با حضور سید عباس عظیمی مدیرعامل، دکترمحمود عزیزی رییس و محسن علی اکبری از اعضای هیات مدیره موسسه، محمدجواد داوری سرپرست بانک ملی منطقه شرق تهران ، اسماعیل حقی و محمد حسین رمضانی معاونین منطقه شرق تهران و حسین محمدی رییس حوزه پیام برگزار شد.

در این نشست سیدعباس عظیمی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت ضمن خیر مقدم به مدیران بانک ملی  گفت: حضور مدیران بانک ملی در یک موسسه فرهنگی و هنری که وظیفه تکریم هنرمندان باسابقه کشور را عهده‌دار است، جای خوشحالی است و لازم است از آقای محمدی برای هماهنگی این جلسه قدردانی نمایم و امیدوارم بانک ملی  با رویکرد فرهنگی ، بهترین تعامل  را برای ارائه هرگونه خدمات و تسهیلات بانکی به هنرمندان با این موسسه داشته باشد .

وی  در ادامه ضمن آنکه رییس حوزه پیام بانک ملی منطقه شرق تهران را ویترینی زیبا از موثرترین خدمات بانک ملی توصیف کرد افزود: از زمانی که حسین محمدی رئیس شعبه وزارت ارشاد  شده تاکنون بیش از انتظار با حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری تعامل داشته است و از آغاز به کار این موسسه‌ی نوپا تاکنون بسیاری از موارد مربوط به امور بانکی  اعضا و کارکنان موسسه با درایت آقای محمدی انجام گرفته است که جای تقدیر و تشکر بسیار دارد و امیدوارم مدیران ارشد بانک ملی قدر این مدیر خستگی ناپذیر، پر تلاش و با تدبیر را بدانند.

در این نشست داوری  رئیس شعب مناطق شرق تهران با ارایه‌ی توضیحاتی سیاست‌ها  و اهداف بانک ملی را در نظام مالی کشور توضیح داد و از همکاری با موسسه هنرمندان پیشکسوت استقبال کرد.

در این جلسه دکتر محمود عزیزی و محسن علی اکبری نیز با ارائه‌ی سخنانی به شرح سیاست‌ها و برنامه‌های هیات مدیره و علاقمندی برای مشارکت با بانک‌های کشور و به ویژه بانک ملی پرداختند.

دو طرف ضمن بررسی عمده فعالیت‌هایی که از بدو تاسیس موسسه هنرمندان پیشکسوت  صورت گرفته است و با نگاه به ظرفیت‌ها، امکانات و اهداف پیش رو موضوعاتی همچون، ارائه‌ی تسهیلات بانکی و کارت های خرید اعتباری برای اعضای موسسه، نصب دستگاه عابربانک در محوطه ساختمان موسسه ، تسریع در ارائه خدمات بانکی برای اعضای موسسه و همچنین پیگیری صدور کارت های دو منظوره بانکی و شناسایی پیشکسوتان ، مورد بحث و تبادل نظر گرفت تا در اولین فرصت به مرحله اجرایی برسند.

نمایش و نقد و بررسی «چاله» در خانه هنرمندان

جلسه نمایش و نقد و بررسی فیلم سینمایی «چاله» که هم اکنون در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران عمومی شده است روز یکشنبه 16 آبان ماه در خانه هنرمندان برگزار می‌شود.

این برنامه روز یکشنبه با حضور علی کریم کارگردان، مجید مطلبی تهیه کننده، بهزاد مصلح تدوینگر و دیگر عوامل فیلم «چاله» ساعت 16، روز یکشنبه 16 آبان ماه در خانه هنرمندان برگزار می شود.

«چاله» عنوان اولین فیلم بلند سینمایی علی کریم است که سال ٨٧ ساخته شده و پس از 8 سال در گروه هنر و تجربه اکران عمومی شده است.
«چاله» تنها نماینده رسمی سینمای ایران در سال 2009 به عنوان فیلم اختتامیه در هفته منتقدین فستیوال فیلم ونیز بود و در این رویداد با استقبال بسیار خوبی روبرو شد و مورد توجه دبورا یانگ منتقد هالیوود ریپورتر قرار گرفت.
 

نمایش «معاشر» از دوشنبه روی صحنه می‌رود

نمایش معاشر که آخرین روزهای مراحل تمرین خود را طی می‌کند، موفق به گذراندن مراحل بازبینی در شورای نظارت و ارزشیابی شد.

با اجرای ویژه این نمایش برای اعضای شورای نظارت و ارزشیابی در روزهای پایانی هفته قبل این نمایش موفق به اخذ مجوز اجراء گردید و به این ترتیب نمایش معاشر از ساعت 19:45 روز دوشنبه 17 آبان ماه، هر روز به روی صحنه تماشاخانه سنگلج خواهد رفت.

نمایش معاشر به نویسندگی و کارگردانی احسان حاجی پور و بازی لیلا برخورداری، فریدون محرابی،نفیسه روشن و جواد یحیوی روایتگر داستان خانواده ای است که زندگی آنها با یک اتفاق، پس از 16 سال تحت تاثیر قرار می گیرد و دستخوش تغییری غیر منتظره می شود.

علاقمندان برای خرید بلیت این نمایش که تولید مشترک گروه فرهنگی - آموزشی جیکو و پایگاه خبری - تحلیلی نمایش‌خانه محسوب می‌شود می توانند به سایت www.tik8.com  مراجعه نمایند.

معاون دفتر مطالعات و دانش سینمای و سمعی و بصری منصوب شد

معاون توسعه فناوری و پژوهش های سینمایی معاون خود را در دفتر مطالعات و دانش سینمایی منصوب کرد.

رمضانعلی حیدری خلیلی معاون توسعه فناوری و پژوهش های سینمایی طی حکمی، ابراهیم غلامپور آهنگر را به عنوان مشاور و معاون دفتر مطالعات و دانش سینمایی و سمعی و بصری منصوب کرد.

حیدری خلیلی در این حکم با اشاره به توانمندیها و تجارب ارزنده ابراهیم غلامپور، وی را به عنوان مشاور و معاون خود برگزید.

غلامپور دانشجوی دکتری سیاستگذاری عمومی در دانشگاه تهران است و پیش از این مسوول میز هنر در مجلس شورای اسلامی بوده است. وی از سال ۱۳۸۲ به عنوان پژوهشگر ارشد مرکز پژوهشهای مجلس فعالیت داشته که بنا بر دانش و بینش فرهنگی و سوابق اجرایی و پژوهشی، از آبان ماه سال جاری به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتقل و در معاونت توسعه فناوری و مطالعات سینمایی فعالیت می‌کند.

"بدل" روناک جعفری به نیمه رسید

فیلمبردای فیلم داستانی "بدل" به کارگردانی روناک جعفری پس از 12 روز در روستاهای اطراف قزوین به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی پروژه سینمایی "بدل" داستان این فیلم بر اساس همراهی دو زن در جاده‌ای روستایی شکل می‌گیرد و اتفاقاتی که پیرامون این دو رخ می‌دهد را روایت می کند. 

بنا بر این گزارش روناک جعفری مستندساز جوان سینما و تلویزیون، فیلمبرداری اولین فیلم داستانی‌اش به نویسندگی خود را به نام "بدل" در شهرستان الموت و به تهیه‌کنندگی ناهید دل‌آگاه به پایان رساند و کار تدوین آن بلافاصله پس از پایان فیلمبرداری در هفته جاری آغاز می‌شود.

بر اساس زمانبندی انجام شده پیش بینی می‌شود نسخه نهایی فیلم داستانی "بدل" که محصول انجمن سینمای جوانان ایران است تا بهمن ماه سال جاری آماده شود. در این فیلم بازیگرانی چون صحرا اسداللهی، بنفشه اعرابی، هومن رهنمون، توفان مهردادیان، علیرضا پورهاشم، بهنام مومنی به ایفای نقش می‌پردازند.

روناک جعفری پیش از این فیلم‌هایی همچون " آوایی که عتیقه شد "، " روزی که زمان ایستاد "، " مردی برای تمامی فصلها " را کارگردانی کرده است.

مطالعات نظری و بینارشته‌ای سینما مورد بحث قرار گرفت

دومین کارگروه تخصصی معاونت توسعه و فناوری سینمایی به بررسی منابع مرجع برای سینمای آینده کشور اختصاص یافت.

به گزارش روابط عمومی سازمان سینمایی، در ادامه سلسله نشست‌های تخصصی معاونت توسعه فناوری و مطالعات سینمایی، دومین کارگروه تخصصی این معاونت به موضوع مطالعات نظری و بینا رشته ای سینما اختصاص یافت. این نشست با حضور اساتید و مسولین فرهنگی با هدف «بررسی ایده های سینمایی»، «زیبایی شناسی فیلم»، «نظریه پردازی و تئوریهای فیلم و سینما»، «بومی سازی تئوری ها و شناسایی منابع مرجع برای سینمای ایران» برگزار شد و موضوعاتی از جمله «معرفت شناسی در سینما»، «ضرورت ایجاد نظریه های پایه در سینما»، «تعیین نسبت سینما با سایر هنرها»، « رابطه و نسبت سینما با سایر علوم»، و همچنین «ایجاد رویکردهای مشترک تحقیقی میان سینما و سایر رشته ها» مورد بحث قرار گرفت.

سلسله نشست های تخصصی و کارگروه‌های سینما به منظور ارتباط و اتصال مراکز دانشگاهی، علمی و پژوهشی و پژوهشگران با سینما و پرداختن به مسایل اصلی سینما از منظر پژوهش، برگزاری رویداد علمی-پژوهشی «جایزه پژوهش سینمایی سال» با هدف جهت دهی مطالعات و پژوهش ها به سمت موضوعات کلیدی سینما و تجلیل و معرفی پژوهش های برتر سینمایی است. پایه گذاری اصولی این رویداد علمی-پژوهشی با مشورت نخبگان این عرصه از طریق برگزاری نشست ها صورت می گیرد. به همین منظور دومین کارگروه تخصصی مطالعات نظری و بینا رشته ای سینما در تاریخ چهارشنبه 12 آبان با حضور «محمدرضا اصلانی»، «احمد الستی»، «شهاب الدین عادل»، «بهمن نامور مطلق»، «اسماعیل بنی اردلان»، «رمضانعلی حیدری خلیلی»، «سید روح ا. حسینی»، «سعید پوراسماعیلی»، «علیرضا صدرالدینی» و «ابراهیم غلامپور» در محل معاونت توسعه فناوری و مطالعات سینمایی برگزار شد.

نخستین دوره " جایزه پژوهش سینمایی سال" به همت معاونت توسعه فناوری و مطالعات سینمایی و با مشارکت مدرسه ملی سینما ، همزمان با هفته پژوهش در سال ۹۶ برگزار خواهد شد.


نمایش «سه زبانه» تمدید شد

با توجه به استقبال مخاطبان٬ نمایش «سه زبانه» برای دومین بار تمدید و تا ۲۱ آبان به روی صحنه می رود.

«سه زبانه» که بر اساس سه تک گویی به نویسندگی ساموئل بکت٬ هارولد پینتر٬ آنتوان چخوف٬ توسط علیرضا طاهری طراحی و کارگردانی شده است٬ پس از بازخورد مثبت و حضور تماشاگران تا ۲۱ آبان ساعت ۱۸:۳۰ به اجراهای خود ادامه خواهد داد.

جلال تهرانی٬ مازیار تهرانی٬ شیرین بزرگمهر٬ منوچهر والی زاده، بابک میرزاخانی، عرفان خلاقی، شمس آقاجانی٬ رویا تفتی٬ محمد آزرم٬ علیرضا آدینه٬ عباس حبیبی٬ علی قنبری٬ مهرداد فلاح از جمله هنرمندانی هستند که در شب های گذشته به تماشای «سه زبانه» نشستند.

اثر جدید «گروه هنری و پژوهشی دگره» در موسسه ی مکتب تهران واقع در خیابان کریمخان زند٬ خیابان عضدی جنوبی(آبان)٬ کوچه کیوان٬ پلاک۸ اجرا خواهد داشت.

علاقمندان برای رزرو و تهیه بلیت می توانند با شماره ۰۹۳۵۱۷۱۶۳۱۹ تماس یا به صورت حضوری به گیشه موسسه ی مکتب تهران مراجعه و یا از طریق سایت ایران کنسرت به نشانیwww.irannamayesh.com اقدام کنند.

"متولد 65" درفرهنگسرای ارسباران اکران و نقد می‌شود

فیلم «متولد 65»محصول 1394به کارگردانی مجید توکلی یکشنبه 16آبانماه ساعت 18 با حضورعوامل درفرهنگسرای ارسباران اکران ، نقد و بررسی می‌شود.

 این فیلم که یک عاشقانه دهه شصتی است، داستان دختر و پسر جوانی را روایت می‌کند که با رویای پولدار شدن، خود را در شخصیت‌های مختلف اجتماعی جا می‌زنند و از این طریق می‌خواهند به خواسته‌های خود برسند! آنها به‌ طور اتفاقی به عنوان خریدار به ساختمانی مراجعه می‌کنند، ولی در ادامه با حقایقی رو به رو می‌شوند.

«متولد 65» که اولین تجربه کارگردانی توکلی است، در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر نامزد سیمرغ بهترین کارگردانی و بهترین فیلم در بخش نوعی نگاه شد.

مجید توکلی (کارگردان)، محمد مهدی عسگرپور (تهیه کننده)، جمیله دارالشفایی(نویسنده فیلمنامه)، مشاور کارگردان (رضا میر کریمی)، مسعود سلامی (مدیر فیلمبرداری)، سپیده عبدالوهاب (تدوین)، پالیز شاه محمدی(موسیقی)، غزاله معتمد (طراح صحنه و لباس)، مهرداد میرکیانی(طراح چهره پردازی)، پرویزآبنار(صدابردار)، امیر سحرخیز(جلوه های ویژه بصری)،مهدی دلخواسته(عکاس)،هنگامه حمیدزاده، پدرام شریفی، مریم سعادت، احسان امانی، آنا نعمتی، علیرضا استادی، کامران ملکی، مهتاب ثروتیعوامل و بازیگران این فیلم هستند.

مجید توکلی(کارگردان)، محمد مهدی عسگرپور (تهیه کننده)، پدرام شریفی(بازیگر)، هنگامه حمیدزاده(بازیگر)، احسان ناظم بکایی (منتقد)و جمعی دیگر از عوامل فیلم مهمانان چهارصد و دهمین نشست باشگاه فیلم تهران هستند.‌

«معاشر» و «ابوبکر محمدی، فاطمه محمدی» روی صحنه

دو نمایش «معاشر» به نویسندگی و کارگردانی «احسان حاجی پور» و «ابوبکر محمدی، فاطمه محمدی» به نویسندگی و کارگردانی «جلال تجنگی» با مضامینی اجتماعی در نوبت تازه‌ی اجراهای تماشاخانه سنگلج به روی صحنه می رود.

به گزارش روابط عمومی تماشاخانه سنگلج، در نوبت تازه‌ی اجراهای تماشاخانه سنگلج نمایش «معاشر» به نویسندگی و کارگردانی «احسان حاجی پور» اجرای خود را از روز دوشنبه 17 آبان ماه آغاز خواهد کرد و در ادامه نمایش «ابوبکر محمدی، فاطمه محمدی» به نویسندگی و کارگردان «جلال تجنگی» اولین بار در روز پنج شنبه 20 آبان ماه در قدیمی ترین تماشاخانه فعال شهر تهران به روی صحنه خواهد رفت.

نمایش «معاشر» که در روز دوشنبه 17 آبان ماه در ساعت 19:45 معرفی می شود، روایتگر خانواده ای است که زندگی آنها بعد از 16  سال آرامش با یک اتفاق دچار چالشی عجیب می شود. در این اثر فریدون محرابی، لیلا برخورداری، نفیسه روشن، جواد یحیوی، سمیرا صبوری، مژگان رایگان، ملیکا بکایی و رضا مرشد ایفای نقش می‌کنند.

در این اثر مازیار رضاخانی (مجری طرح)، یاسر قاسم زاده و مهدی محرمی (دستیاران کارگردان)، محمد صبوری (طراح صحنه)، فرامرز فرمانی  (طراح لباس)، بهاره خلیلی (طراح گریم)، هادی فیض آبادی (آهنگساز و خواننده)، محمد رحمانی(روابط عمومی و مشاور رسانه ای)، مسعود حاجی پور (عکاس)، حسام حاجی پور (طراح پوستر و بروشور) حضور دارند. فروش اینترنتی بلیط این نمایش از طریق تارنمایwww. tik8.com  صورت می گیرد.

همچنین نمایش «ابوبکر محمدی، فاطمه محمدی» که روز پنج شنبه 20 آبان ماه و در ساعت 18 آغاز خواهد شد، داستان بخشی از زندگی یک زوج ایرانی مسلمان ساکن تهران را روایت می کند. در این نمایش نیز (به ترتیب ورود) مهران نایل، علی نجفی، سرور عرب پور، امین میری و اتابک نادری با همراهی صدای خسرو شهراز و امیر سلطان احمدی ایفای نقش خواهند کرد.

در این نمایش سینا ییلاق بیگی (طراح صحنه و لباس)، سعید رضوانی (طراح گرافیک)، حسن جودکی (مدیر تولید)، میلاد حاجی زاده (دستیار و برنامه ریز)، عباس شاه محمد زاده( مدیر اجرایی)،مهسا کوچک (منشی صحنه)،مصطفی قاهری (ویدئو و ساخت تیزر)،آرتین هارطومیان(عکاس)، زهرا شایان فر (مدیر روابط عمومی) و وحید لک (مشاور تبلیغات و رسانه)حضور دارند. فروش اینترنتی بلیط این نمایش از طریق تارنمایwww .tiwall.com  صورت می گیرد.

نمایش «معاشر» از روز دوشنبه 17 آبان ماه در ساعت 19:45  و نمایش «ابوبکر محمدی، فاطمه محمدی» از روز پنج شنبه 20 آبان ماه و در ساعت 18 نوبت تازه ی اجراهای تماشاخانه سنگلج را رقم خواهند زد.

هیات داوری اقلام تبلیغی چهارمین جشنواره بین المللی فیلم یاس معرفی شدند

دبیر چهارمین جشنواره بین المللی فیلم یاس در احکامی اعضای هیات داوری بخش اقلام تبلیغی را معرفی کرد..

سید مصطفی ابطحی در جلسه ای که در موسسه رسانه های تصویری برگزار شد ، احکام اعضای هیات داوری بخش اقلام تبلیغی جشنواره بین المللی فیلم یاس را به آنان تقدیم کرد..

بابک برزویه، محمد آلادپوش، کوروش پیرو، احسان برآبادی و آرش معیریان آثار رسیده به بخش رقابتی اقلام تبلیغی چهارمین جشنواره بین المللی فیلم یاس داوری می‌کنند.

«چریکه تارا»؛ نمایش فیلمی از بهرام بیضایی در سینماتک خانه هنرمندان ایران

فیلم «چریکه تارا» به کارگردانی بهرام بیضایی در سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش درمی آید.

به گزارش روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، دویست سی و دومین برنامه سینماتک خانه هنرمندان ایران دوشنبه 17 آبان به نمایش فیلم «چریکه تارا» به کارگردانی بهرام بیضایی اختصاص دارد.

پس از نمایش فیلم نشست نقد و بررسی با حضور امیر پوریا و کیوان کثیریان برگزار می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: بیوه‌زنی به نام تارا (سوسن تسلیمی) همراه دو کودک کم‌سن و سالش (گلبهار اسلامی و قربانعلی فلاحی) از ییلاق به کومه‌اش بازمی‌گردد. در راه می‌شنود که پدربزرگش مرده، و در جاده جنگلی به مردی غریب (منوچهر فرید) بر می‌خورد که جامه تاریخی پوشیده و شتابان می‌گذرد. تارا میان میراث پدربزرگ شمشیری می‌یابد که نمی‌داند با آنچه کند؛ تارا می‌کوشد شمشیر را به جای داس درو به کار گیرد؛ اما شمشیر به این کارها نمی‌آید و تارا آن را به رودخانه می‌اندازد. تارا از نو مرد تاریخی را، که سرداری از تبار جنگجویان منقرض شده‌است، می‌بیند، که از آن‌ها جز شمشیر پدربزرگ هیچ نشانی نمانده‌است...

در این فیلم سوسن تسلیمی، منوچهر فرید، رضا بابک، سیامک اطلسی، مهین دیهیم، محمدقاسم پورستار، سامی تحصنی، رضا فیاضی و سیروس حسن پور به ایفای نقش می‌پردازند.

فیلم «چریکه تارا» نخستین فیلم ایرانی در فستیوال کن است. این فیلم در بخش «نوعی نگاه» سال ۱۹۸۰ در این فستیوال به نمایش درآمد.

«چریکه تارا» به کارگردانی بهرام بیضایی دوشنبه 17 آبان ساعت 18 در سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش درمی آید.

نمایش کودک "دریا پری "در نیاوران

نمایش "دریا پری" به نویسندگی و کارگردانی لیلا خوش زمین ،از 14 آبان  در سالن گوشه  فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه رفت.

به گزارش روابط عمومی بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران نمایش "دریا پری " برای کودکان 3 تا 10سال اجرا می شود.موضوع نمایش درمورد داستان پری دریایی است که از بودن در آب خسته شده و با وجود تمام مخالفت های دوستانش برای زندگی به روی خشکی  می‌آید.

ملیحه حسن زاده  ،مهرناز نصرتی ،هاتف کلاته ،یاسمن وفایی و سامان قربانی بازیگران نمایش دریا پری  می‌باشند.این نمایش برنده جایزه هنری از جشنواره شمسه در سال 1391 نیز شده است.

لیلا خوش زمین نمایشنامه نویسی را از سال 81 شروع کرد ه است. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد هنر در رشته تئاتر است.از آثار وی می‌توان به نمایشنامه های «گنجیشکک اشی مشی، خروسک پریشان و روباه دم طلایی» اشاره کرد.

نمایش« دریاپری » تا 12آذر، غیر از روزهای شنبه و سه شنبه هرروز ساعت 17 در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می رود.علاقمندان برای تهیه بلیط این نمایش می توانند از طریق سایت تیوال و گیشه فرهنگسرای نیاوران اقدام نمایند، همچنین با هماهنگی قبلی، این نمایش برای مهد کودک ها ومدارس در اجرای صبح با قیمت نیم بها به روی صحنه می رود.

"به خاطر پدرم "در سالن خسرو شکیبایی سه نقطه به روی صحنه می‌رود

نمایش "به خاطر پدرم" با نویسندگی،طراحی و کارگردانی سعید کاظمی از ساعت 20 روز یکشنبه 16 آبان ماه جاری به مدت 17 شب در سالن خسرو شکیبایی تماشاخانه سه نقطه به روی صحنه می‌رود.

به گزارش امور ارتباطات رسانه ای و روابط عمومی مدرسه تئاتر و تماشاخانه سه نقطه  داستان نمایش به خاطر پدرم درباره پدر و پسری است که روحیات متفاوتی نسبت به هم دارند، تضاد رفتاری این دو باعث می شود که رابطه ای کاملا سرد را تا سالیان متمادی در پیش گیرند اما پس از وقوع حوادثی که ناخواسته رخ می دهد هر دویشان به درک جدیدی از هم می رسند، پسر در پی آنست که با انجام کاری که پدرش به آن علاقه مند است خوشحالی او را بببیند.

برپایه این گزارش عواملی که در اجرای نمایش به خاطر پدرم همکاری داشته‌اند عبارتند از: نویسنده، طراح و کارگردان: سعید کاظمی، بازیگران: امین اسکندریان، مهرناز اسکندریان، دستیار کارگردان: سودابه غفاری، موسیقی و افکت: اشکان دباغ، پویان ابراهیمی، منشی صحنه: الناز رضایی، مدیر صحنه: عدنان سید کاظمی، مشاور اطلاع رسانی و تبلیغات: مصطفی محمودی. روابط عمومی و ارتباطات رسانه ای: روابط عمومی سه نقطه (ندا الماسیان طهرانی) اطلاع رسانی و تبلیغات فضای مجازی: طراحانه هنر ایرانیان (نساء نیکو- لاله محمودی) و زهرا نجفی.

نمایش به خاطر پدرم با مدت زمان 45 دقیقه و بهای بلیت 15 هزارتومان تا پنچم آذرماه همه روزه در تماشاخانه سه نقطه به روی صحنه می رود و علاقه مندان برای دیدن نمایش می توانند از پایگاه خرید بلیت نمایش تیوال  www.tiwall.com و یا شماره تلفن : 09351790323 نسبت به رزرو و خرید بلیت به خاطر پدرم اقدام کنند.

رونمایی از فیلم تئاتر «بیوه های غمگین سالار جنگ » در تالار چهارسو

مراسم رونمایی از فیلم تئاتر «بیوه های غمگین سالار جنگ» به کارگردانی شهاب الدین حسین پور در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، مراسم رونمایی از فیلم تئاتر «بیوه‌های غمگین سالار جنگ» به نویسندگی محمدامیر یاراحمدی و کارگردانی شهاب الدین حسین پور جمعه شب 14 آبان ماه با حضور هنرمندان این اثر نمایشی، در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر برگزار شد.

شهاب الدین حسین پور کارگردان نمایش «بیوه‌های غمگین سالار جنگ» در ابتدای این مراسم که پیش از اجرای دوم نمایش «طپانچه خانم» در سالن انتظار تالار چهارسو برگزار شد، توضیح داد: نمایش «بیوه های غمگین سالار جنگ» از جمله آثار نمایشی است که طی چهار سال گذشته در تالار چهارسو تئاترشهر، تماشاخانه ایرانشهر و تعدادی از شهرهای کشور روی صحنه رفت و خوشبختانه با استقبال قابل توجه مخاطبان روبه رو شد. این استقبال به حدی بود که ما را بر آن داشت تا با حمایت دوستان این اثر نمایشی را در قالب یک فیلم تئاتر به مخاطبان عرضه کنیم. به هر حال امشب بسیار مفتخرم که در کنار برخی از بازیگران نمایش «بیوه های غمگین سالار جنگ» شاهد رونمایی از این فیلم تئاتر هستیم.

شیرین بینا یکی از بازیگران نمایش «بیوه های غمگین سالار جنگ» هم در این برنامه گفت: باعث افتخار است که در کار قبلی شهاب‌الدین حسین پور در خدمت استاد محمد امیر یاراحمدی و شهاب حسین پور بودم. امشب جای خانم گلاب آدینه بسیار خالی است که به دلیل حضور در فیلمبرداری نتوانست کنار ما حضور داشته باشد. به هر حال حضور در نمایش «بیوه های غمگین سالار جنگ» برای من بسیار لذت بخش بود که هر روز اجرای در تهران و شهرستان برایم خاطره ساز شد. من امیدوارم عزیزانی که نمایش را ندیدند از دیدن این فیلم تئاتر لذت ببرند.

مونا فرجاد هم در ادامه صحبتهای عوامل اجرایی نمایش توضیح داد: خیلی خوشحالم در نمایشی حضور داشتم که هم هنرمندان ارزشمند، هم گریم زیبا و هم طراحی فوق العاده ای در صحنه و لباس داشت. من بر این باورم حضور در نمایش «بیوه های غمگین سالار جنگ» برایم خاطره ای تکرار نشدنی بود که هیچ گاه آن را فراموش نخواهم کرد.

محمدامیر یاراحمدی نویسنده نمایشنامه « بیوه های غمگین سالار جنگ»  هم در پایان این مراسم تاکید کرد: ما نویسنده‌ها در خیلی از موارد، بسیاری از رویاها و آرزوهایمان را با خود می بریم. اما نمایش «بیوه های غمگین سالار جنگ» و «طپانچه خانم» دو نمایشی هستند که نود درصد از خواسته های من به عنوان نویسنده توسط کارگردان و گروه اجرایی برآورده شده است. این دو گروه اجرایی جهان دو نمایشنامه را درک کرده اند که این موضوع نشات گرفته از ذوق هنری و همراهی آنها با نمایشنامه نویس بوده است . به هر حال بسیار خوشحالم که نمایش «بیوه های غمگین سالار جنگ» در حافظه ها باقی مانده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار