مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی گفت: مراسم افتتاحیه هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در نیشابور برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۲۵۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹ 07 November 2016
به گزارش تابناك رضوي، سید سعید سرابی با اشاره به برگزاری هجدهمین نمایشگاه کتاب ناشران ایران در نیشابور اظهار داشت: خیلی از سطح نمایشگاه راضی هستم و تصور نمی‌کردم نمایشگاه چنین کیفیتی داشته باشد، نیشابور به نسبت اولین تجربه خود در برگزاری چنین نمایشگاهی موفق شد نمره قابل قبولی را کسب کند.

وی ادامه داد: به‌عنوان کسی که بسیاری از نمایشگاه‌های کشور را رفته‌ام، نمایشگاه نیشابور را در سطح بسیار بالایی و به‌مراتب بالاتر از بسیاری از مراکز استان دیدم.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی با اشاره به انتقادهای مطرح‌شده برای این انتقال، خاطرنشان کرد: این انتقادها کمک به برگزاری بهتر این نمایشگاه بود، برخی نگران بودند که این انتقال باعث بی‌توجهی به نمایشگاه کتاب مشهد شود ولی ما برای استفاده از تمام ظرفیت خود جهت برگزاری نمایشگاه بین‌المللی ناشران جهان اسلام در سال 2017 نیاز به این انتقال داشتیم.

سرابی تأکید کرد: امیدوارم موفقیت نیشابور در برگزاری این نمایشگاه فتح بابی برای برگزاری نمایشگاه‌های بزرگ‌تر در پایتخت کتاب ایران شود، این مطالبه بر حق مردم نیشابور است که باید نمایشگاه‌هایی با وسعت بیشتر در اینجا برگزار شود.

وی در پایان تصریح کرد: اختتامیه این نمایشگاه جمعه 21 آبان ماه با حضور معاون فرهنگی وزیر کشور برگزار خواهد شد و در این روز شاهد آغاز رسمی هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از نیشابور خواهیم بود که برنامه‌های ویژه‌ای نیز برای آن در نظر داریم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
شکیبا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
عالی
رضوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
تشکر فراوان از مدیر کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی جناب دکتر سرابی که انصافا جهت برگزاری نمایشگاه کتاب در نیشابور سنگ تمام گذاشتن و همه جانبه حمایت خود را انجام دادن
آفتاب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۰
بسیار عالی
زنده باد دکتر سرابی
نیشابور به عنوان پایتخت کتاب کشور لیاقت برگزاری نمایشگاه کتاب را داشت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار