کد خبر: ۳۲۶۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸ 09 November 2016
به گزارش تابناک یزد، عضو شورای شهر یزد با تاکید بر ضرورت برخورد جدی با قطع درخت در یزد گفت: مجوز قطع درخت در یزد صادر نشود.
 حمیده وزیری در نشست علنی شورای شهر یزد با اشاره به اینکه حفاظت از درختان وظیفه بسیار مهم و سنگین است اظهار داشت: در بسیاری از کشورها به هیچ عنوان اجازه قطع درخت صارد نمی‌شود و در صورتی که ضرورتی برای این وضوع به وجود آمد، صدور مجوز قطع درخت با الزام به کاشت سه درخت یا حتی بیشتر انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه در استان یزد اجازه قطع درختان صادر می‌شود ولی در برابر آن هیچ الزامی به کاشت درختان جدید وجود ندارد.

عضو شورای شهر یزد با تاکید بر اینکه مجوز قطع درخت در یزد نباید به راحتی صادر شود ادامه داد: در صورتی که شخصی درختی را در یزد قطع کرد باید تعهد به کاشت چند درخت دیگر و حفاظت از آن تا چند سال را داشته باشد.

وزیری عنوان کرد: درخواست اعضای شورای شهر این است که به صورت جدی با قطع درختان در سطح شهر یزد برخورد صورت گیرد و هیچ مجوزی هم برای قطع درختان صادر نشود.

وی درختان را سرمایه‌های ارزشمندی دانست که همه ما وظیفه حفاظت از آن را داریم گفت: در صورتی که به حفاظت از درختان توجه و تاکید نداشته باشیم در آینده با مشکلات بسیار زیادی روبه‌رو می‌شویم.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار