ابوترابی‌فرد:
عضو هیأت عالی حل اختلاف قوا گفت: ملت ایران باید یک گردان، لشکر و یک ایران منسجم، مسلح و منسجم به هم پیوسته شکل دهند.
کد خبر: ۳۲۷۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱ 12 November 2016
عضو هیأت عالی حل اختلاف قوا گفت: ملت ایران باید یک گردان، لشکر و یک ایران منسجم، مسلح و منسجم به هم پیوسته شکل دهند.
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‌فرد ظهر امروز در نخستین یادواره شهدای مداح و شاعران آئینی استان گلستان که در امامزاده نور (ع) گرگان برگزار شد، اظهار کرد: صبر فردی باید در کنار صبر جمعی تکمیل و تقویت شود خداوند جامعه متحد را دوست دارد.

نایب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ملت ایران باید یک گردان، لشکر و یک ایران منسجم، مسلح و منسجم به هم پیوسته شکل دهند تصریح کرد: زمانی جامعه زنده است که اکثریت آن به قرآن متمسک شوند نبض جامعه نباید شکننده بتپد.

با تاکید بر اینکه جامعه اسلامی در برابر دشمنان باید صابر باشد، افزود: باید دشمن‌شناسی و حق‌شناسی ملاک عمل باشد اگر صبر جامعه از دشمن کمتر باشد نتیجه آن به شکست خواهد انجامید.

ابوترابی‌فرد تاکید کرد: دشمن در مسائل هسته‌ای بیشتر از این قدرت نداشت در برابر ما ایستادگی کند ولی ما در موضع قدرت می‌توانستیم دستاورد بالاتری به دست آوریم دشمن بیش از این توان صبر نداشت.

وی خاطرنشان کرد: آنها دنیا را بسیج کردند تا ایران را خلع سلاح کنند اما با زعامت مقام معظم رهبری، دشمن نتوانست به هدف خود برسد.

ابوترابی‌فرد با اشاره به اینکه دشمن همه راه‌های فشار را علیه انقلاب اسلامی پیموده است، افزود: این انقلاب از راه‌های سخت عبور کرده و مدیریت و زعامت این کار بزرگ به دست رهبر بزرگ، صابر و ثابت قدم کشور بوده است.

عضو هیأت عالی حل اختلاف قوا با تاکید بر اینکه دنیا شکست رژیم سعودی را بانگ می‌زند، گفت: جامعه ایران، عراق، سوریه، لبنان، بحرین، فلسطین و یمن با ایستادگی می‌توانند دشمن را محکوم به شکست کنند.

ابوترابی‌فرد افزود: دشمن تمام قوا را بسیج کرده تا صبر حزب‌الله و مقاومت اسلامی را در سوریه بشکند اما موفق نشد.

وی با اشاره به اینکه ایران همه آنچه که دارد از دفاع مقدس است، گفت: امنیت امروز در سایه وحدت ملی و انسجام اسلامی است.

نایب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی به وحدت و اتحاد مردم استان گلستان اشاره کرد و گفت: به راستی این استان، گلستان است نه به دلیل داشتن جنگل‌های سبز بلکه به خاطر اینکه جامعه پرافتخار شیعه در کنار جامعه افتخارآفرین اهل سنت ایران در اوج همدلی و یکرنگی انسجام اسلامی را فریاد می‌کنند.

ابوترابی‌فرد با تاکید بر اینکه قدرت نظامی، علمی و سیاسی ایران دستاورد خون شهدا و ایثارگری جانبازان است، گفت: دانشگاه‌های ما محصول دفاع مقدس هستند.

وی بیان کرد: آنان که صبر را فریاد می‌کنند و فرهنگ استقامت را سر دادند در میدان‌های نبرد فرهنگ کربلا را تبلور بخشیدند و عاشورا را در جبهه‌ها زنده کردند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار