فرمانده پایگاه مقاومت بسیج نمونه کشوری شهید 'محمدابراهیم همت' از برگزاری پنجمین جشنواره سراسری تولیدات فرهنگی - هنری مدرسه عشق ویژه پایگاه های مقاومت بسیج خبر داد.
کد خبر: ۳۲۹۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳ 16 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا،محمدرضا میرانی روز چهارشنبه اظهار کرد: این جشنواره در بخش های هنرهای تصویری و نمایشی، هنرهای تجسمی، نشر، موسیقی و سرود و ایده و فعالیت های پایگاهی برگزار می شود.
وی افزود: علاقه مندان شرکت در این جشنواره در موضوع هنرهای تصویری و نمایشی می توانند آثار خود را در بخش های تئاتر پایگاهی، تعزیه خوانی و پرده خوانی، طرح فیلم کوتاه و بلند، طرح مستند، فیلم کوتاه، فیلم کوتاه موبایلی و مستند ارسال کنند.
میرانی ادامه داد: در موضوع هنرهای تجسمی نیز علاقه مندان می توانند آثار خود را در زمینه های پوستر، تراکت، روزنامه دیواری، تابلو اعلانات، عکس سلفی پایگاهی، عکس یادگاری و تزیینات و فضاسازی به دبیرخانه بفرستند.
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید همت با بیان اینکه در بخش نشر نیز آثار ارسالی باید در زمینه نشریات، کتاب، وبسایت پایگاهی، خاطرات پایگاهی و دفترک باشد، خاطرنشان کرد: در بخش موسیقی و سرود نیز آثار ارسالی باید در قالب سرود پایگاهی، تواشیح و همخوانی و کلیپ و نماهنگ باشد.
وی در خصوص بخش ایده و فعالیت های پایگاهی نیز گفت: علاقه مندان به شرکت در این بخش، آثاری در خصوص یکی از موضوعات همایش ها، یادواره ها و نشست ها، پیشنهادها و ایده های فرهنگی، نمایشگاه فرهنگی و بسته فرهنگی ارسال کنند.
میرانی آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره را 30 آذر 95 اعلام کرد و گفت: علاقه مندان برای اطلاع بیشتر از نحوه شرکت در جشنواره می توانند به آدرس اینترنتی به نشانی www.madreseheshgh.ir مراجعه یا صورت نیاز با شماره 87551057-021 تماس حاصل کرده و با شماره پیامکی 50002832645 در ارتباط باشند.
وی در پایان اظهار کرد: علاقه مندان می توانند آثار خود را به مرکز تخصصی معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج مستضعفان، دبیرخانه مرکزی جشنواره مدرسه عشق به نشانی تهران - خیابان طالقانی، جنب لانه جاسوسی، کوچه 15 خرداد ارسال کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار