پس از اشاره استاندار زنجان ;
استاندار زنجان در دیدار با خانواده شهید شهریاری با اشاره به ویژگی های شاخص این شهید صنعت هسته ای گفت: تلاش مي كنيم يكي از مراكز مهم علمي استان زنجان به نام شهيد مجيد شهرياري مزين شود.
کد خبر: ۳۳۰۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۴ 17 November 2016
امروزه یکی از مهمترین شاخص های ارزیابی علمی هر جامعه وضعیت دانشگاه ها و تحصیلات علمی دانشگاهی آن می باشد زیرا به واسطه کارکرد مطلوب آنها هر جامعه ای می تواند به رشد و شکوفایی مناسبی دست یابد.

حال برخی معتقدند که در شرایطی که دانشگاه ها به عنوتن نماد توسعه علمی مطرح هستند می توان از آنها به عنوان ابزاری برای ترویج برخی الگوهای علمی نیز بهره برد که طبعا یکی از نمونه های آن شهدای هسته ای کشور مان هستند زیرا بدون شک این شهیدان یکی از مهمترین الگوهای علمی عصر حاضر کشور هستند.

در این رابطه استاندار زنجان در دیداری که با خانواده شهید هسته ای زنجان داشت با اشاره به این موضوع که دكتر مجيد شهرياري از دانشمندان بزرگ هسته اي و از افتخارات نظام جمهوري اسلامي است اظهار داشت: شهيد شهرياري در عرصه علم پيش قدم بودند و مايه مباهات و فخر نظام جمهوري اسلامي، خانواده شريف خود و همه مردم استان زنجان مي باشند. 

در ادامه اسدالله درویش امیری افزود: تلاش مي كنيم يكي از مراكز مهم علمي استان زنجان به نام شهيد مجيد شهرياري مزين گردد.

حال با توجه به این اشاره استاندار زنجان به موضوع تغییر نام یکی از مراکز علمی مهم استان باید انتظار داشت که به زودی یکی از دانشگاههای اصلی استان به نام این شهید شهریاری تغییر یابد اما این مرکز علمی مطرح کدامیک از قطب های علمی و دانشگاهی زنجان خواهند بود هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارد.

طبعا به عنوان گمانه زنی دانشگاه هایی که در سر لیست پیشنهادی تغییر نام هستند عبارتند از دانشگاه تحصیلات تکمیلی زنجان ، دانشگاه زنجان و دانشگاه آزاد اسلامی زنجان که در روزهای آینده با پیگیری ها بیشتر خبرنگاران تابناک زنجان اطلاعات بیشتری در این زمینه جهت اطلاع افکار عمومی استان منتشر خواهد شد.

با تابناک زنجان همراه باشید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار