اعضای گروه گردشگری کاروان های مسافرتی ایران (پرشین کمپرس) امروز پنجشنبه وارد شهرستان زابل شده و از موزه مردم شناسی، بازار، کوه خواجه، شهرسوخته و نمایشگاه کتاب شمال سیستان و بلوچستان بازدید کردند.
کد خبر: ۳۳۰۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸ 18 November 2016

مسئول روابط عمومی و تبلیغات گروه مردمی گردشگری کاروان های مسافرتی ایران در حاشیه بازدید از موزه مردم شناسی سیستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این کاروان سفر خود را از کرمانشاه با 19 نفر آغاز کرده و تاکنون از شهرهای مریوان، ارومیه، جلفا، اردبیل، بندرانزلی، شیروان، مشهد، سرخس، تایباد، بیرجند و زابل بازدید کرده اند.
سعید محمودی افزود: این گروه گردشگری طبق پیش بینی ها در 40 روز نوار مرزی ایران را طی می کند و در ادامه از شهرهای زاهدان، ایرانشهر، چابهار، بندرجاسک، بندرعباس، قشم، بندر تنگ و سایر شهرهای کشور دیدن می کند.
وی با بیان اینکه این گروه فعالیت خود را در شبکه های اجتماعی آغاز کرده است گفت: علاقه مندان سفر به نقاط مختلف با عضویت در کانال تلگرامی(پرشین کمپرس) می توانند از برنامه های سفر آینده این گروه مطلع و به این گروه اضافه شوند.
مسئول روابط عمومی گروه گردشگری کاروان های مسافرتی ایران ادامه داد: شهرهای شرقی کشور مورد کم لطفی قرار گرفته است در حالی که یکی از بهترین نقاط گردشگری ایران از نظر آثار باستانی و دیدنی هستند.
وی امنیت این نقاط را وصف ناپذیر عنوان کرد و اظهار داشت: شهرهایی که در مسیر حرکت این گروه قرار داشتند بسیار دیدنی با مردم خونگرم و مهمان نواز بودند.
منطقه سیستان با پنج شهرستان زابل، هیرمند، زهک، هامون و نیمروز واقع در شمال سیستان وبلوچستان بدلیل شرایط زیست محیطی و آثار باستانی و تاریخی زیاد به یکی از قطب های گردشگری کشور می تواند تبدیل شود و سالانه گردشگران زیادی را جلب کند.
سایت جهانی شهرسوخته، کوه خواجه، دهانه غلامان، روستای تاریخی قلعه نو، مجموعه تفریحی چاه نیمه از جمله مکان های دیدنی تاریخی، باستانی و طبیعی منطقه سیستان هستند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار