مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: این برنامه ها با حضور اقشار مختلف بسیج در نواحی مختلف استان و با هدف تبیین شعائر فرهنگ والای بسیج در استان ایلام اجرا می شود.
کد خبر: ۳۳۱۸۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۵ 20 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ دوم پاسدار رضا نوروزی اظهار کرد: این برنامه ها با حضور اقشار مختلف بسیج در نواحی مختلف استان و با هدف تبیین شعائر فرهنگ والای بسیج در استان ایلام اجرا می شود.
 
وی افزود: شعار امسال این هفته 'بسیج انقلابی و خدمت گذار' است که روز یکشنبه 30 آبان در نخستین روز با عنوان بسیج، پژواک ندای زینب (س)، نمایشگاه عکس بسیج با موضوعیت اربعین در نواحی ایلام و دهلران، خطبه خوانی حضرت زینب (س) برگزار شد.
 
سرهنگ نوروزی یادآور شد: از مهمترین برنامه های محوری دومین روز هفته بسیج با عنوان بسیج انقلابی گری و ظلم ستیزی، حضور نخبگان بسیج در مدارس برای سخنرانی و تبیین گفتمان انقلاب گری برای دانش آموزان، سومین روز با عنوان بسیج دانشجو و طلبه و انقلابی گری و پیشرفت اجرای جشنواره های علمی در دانشگاه ها و مدارس علمیه و نخبگان سیاسی و فرهنگی بسیج در حوزه ها و دانشگاه ها است.
 
وی گفت: در چهارمین روز از هفته بسیج با عنوان انقلابی گری و کارآفرینی نمایشگاه قطب های صنایع تبدیلی و اقتصاد مقاومتی، مشاروه وسیع به جوانان با حضور کارآفرینان بسیجی برگزار می شود و در پنجمین روز هم با عنوان بسیج انقلابی گری و ایثار برنامه های غبارروبی مزار شهدا و آبروی محله انجام می شود.
 
سرهنگ نوروزی تاکید کرد: در ششمین روز از هفته بسیج با عنوان بسیج انقلابی گری و اقتدار جهانی نیز بسیجیان بصورت سازمان یافته در نماز جمعه شرکت می کنند و در آخرین روز از هفته بسیج نیز با عنوان بسیج انقلابی گری، مبارزه با فساد و اشرافی گری نمایشگاه حمایتی مبارزه با اشرافی گری و فساد در ایلام برگزار می شود.
 
از 30 آبان تا 6 آذر بنام هفته گرامیداشت بسیج نامگذاری شده است./ف
برچسب ها: بسیج ، تابناک ایلام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار