رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی شهر مشهد:
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی شهر مشهد ضمن پیوستن به کمپین مردمی جهاد خدمت گفت: همزمان با ایام دهه آخر صفر و شهادت امام رضا (ع) اجرای طرح جهاد خدمت در شهر مشهد مقدس کار بسیار ارزشمندی محسوب می‌شود.
کد خبر: ۳۳۲۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹ 21 November 2016
حجت الاسلام نصر الله پژمان فر در گفتگو با تابناك رضوي، اظهار کرد: امیدوارم بتوانیم بعنوان خدمتگزار و خادم امام رضا (ع) در شهر مشهد خدمتی برای زائرین امام رضا (ع) انجام دهیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر به لطف خداوند متعال و نظام جمهوری اسلامی، توانسته‌ایم زمینه ورود زائران در مشهد الرضا فراهم کنیم و هر قدمش برای متولیان این خدمت جهادی اجر اخروی و دنیوی دارد.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی شهر مشهد افزود: اجرای طرح جهاد خدمت در سطح شهر مشهد، نیاز به همراهی و هم افزایی آحاد مردم دارد.

وی افزود: این حجم از سرمایه‎های مالی و معنوی که توسط عاشقان و خادمان افتخاری حریم رضوی برای خدمت‌ به عزاداران ایشان هزینه می‌شود، نشانی از لیاقت و بزرگواری افراد است.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ابراز امیدورای کرد تا حرکت فرهنگی اربعین و خدمت خالصانه و بی دریغ مردم  عراق در مشهد الرضا نیز  الگو باشد و برای خدمت به زائران مشارکت حداکثری  اتفاق بیافتد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار