رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: به علت بارش پراکنده برف و باران اغلب جاده های این استان لغزنده است.
کد خبر: ۳۳۲۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱ 21 November 2016
به گزارش تابناك رضوي، سرهنگ هادی امیدوار افزود: هم اکنون به جز محور خواف و گناباد در سایر مسیرها بارش برف و باران به صورت پراکنده وجود دارد.
وی اظهار کرد: همچنین گردنه های گوجکی در جاده کلات، تیوان در مسیر قوچان - درگز و جاده های کوهستانی مزدواند دارای مه گرفتگی و محدودیت دید هستند.
وی گفت: جاده ورودی مشهد از سوی چناران نیز علاوه بر بارش برف دارای مه گرفتگی و محدودیت دید است لذا رانندگان باید با سرعت مطمئنه در مسیر رانندگی کنند.
کارشناس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی نیز گفت: جاده های شمالی این استان به دلیل بارش پراکنده برف لغزنده است.
جلال فریفته افزود: هم اکنون جاده های مشهد به نیشابور، تربت حیدریه، کلات، درگز - قوچان و باجگیران - درگز، شاهد بارش های پراکنده برف و مه غلیظ در گردنه هاست.
وی اظهار کرد: رفت و آمد در این جاده ها برقرار است و راهداران شن پاشی و برف روبی مسیرها را انجام داده اند.
وی گفت: رانندگانی که قصد تردد در جاده های این استان را دارند قبل از حرکت از طریق شماره ارتباطی 141 یا تلفن 334110003-0511 از آخرین وضعیت مسیر مطلع شوند.
فریفته افزود: نیروهای راهداری برای تامین امنیت تردد مسافران در تمام جاده های استان به صورت فعال حضور دارند.
استان خراسان رضوی 20 هزار و 483 کیلومتر راه دارد که 6 هزار و 331 کیلومتر آن جاده بین شهری و 14 هزار و 152 کیلومتر راه روستایی است.
این استان دارای 51 گردنه در راه های شهری به طول 545 کیلومتر و 172 گردنه در راههای روستایی به طول 574 کیلومتر است.
 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار