مسؤول بسیج دانشجویی کرمانشاه:
مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمانشاه گفت: امروز نیاز به بصیرت سیاسی و دشمن‌شناسی از اولویت‌های دانشجویان است.
کد خبر: ۳۳۲۵۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶ 22 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،عباس اخلاقی امروز با اشاره فرارسیده هفته بسیج، اظهارداشت: امروز نیاز به بصیرت سیاسی و دشمن‌شناسی از اولویت‌های دانشجویان است که بسیج دانشجویی استان کرمانشاه در این راستا برنامه‌های متنوعی را در دست اقدام و اجرا دارد.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمانشاه از برگزاری همایش ساعت 9 صبح امروز در سالن شهید شهریاری دانشگاه رازی خبر داد و افزود: همایش روز قشر «جوانان انقلابی» و جشنواره جهادگران علم و فناوری با حضور مسؤولان کشوری، لشکری و با سخنرانی حجت‌الاسلام عابدینی رئیس دانشگاه علوم قرآنی کشو‌ر، امام جمعه و...  در دانشگاه رازی سالن شهید شهریاری برگزار می‌شود.

به گفته این مسؤول، برگزاری نشست‌های بصیرتی و روشنگری بین دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان، دیدار با خانواده شهدا و دانشجویان شهید بسیجی، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها، برگزاری یادواره شهدا در شهرستان اسلام‌آباد غرب، طرح جهادی توسط بسیج دانشجویی علوم پزشکی کرمانشاه به منظور ارائه خدمات بهداشتی در یکی از مناطق محروم شهر کرمانشاه از جمله برنامه‌های بسیج دانشجویی است.

اخلاقی به اکران «فیلم ایستاده در غبار» و «یتیم خانه ایران» اشاره کرد و گفت: برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب و استکبارستیزی در دانشگاه‌ها، برگزاری مسابقات ورزشی جام بسیج، برگزاری همایش ما زنده‌ایم، برپایی نمایشگاه عکس و کاریکاتور در دانشگاه صنعتی، غبارروبی مزار شهدای، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، حضور گسترده در نماز جمعه، چاپ و توزیع ویژه‌نامه بسیج، برپایی نمایشگاه فعالیت‌های بسیج دانشجویی، برگزاری کارگاه آموزشی مبارزه با مواد مخدر، مسابقات قرآنی و کتاب خوانی‌، دیدار با امام جمعه همراه با صرف ناهار و اقامه نماز ظهر و عصر، تجمع بزرگ اربعین، همایش شکوه هجرت‌، دعوت از خانواده شهید امجدیان و تجلیل از جانباز مدافع حرم ... از جمله برنامه‌ها اجرایی بسیج دانشجویی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار