فرماندار سنقر و کلیایی گفت: نهال نوپای بسیج که حضرت امام خمینی (ره) آن را پایه ریزی کرد، برگرفته از ارزش های دینی و الهی بود که امروز به درخت تنومندی تبدیل شده و در راستای حفظ ارزشهای اسلامی مسیر خود را ادامه می دهد.
کد خبر: ۳۳۲۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳ 22 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، یاور محمدی روز سه شنبه در جلسه شورای اداری سنقر و کلیایی ضمن تسلیت ایام عزاداری اربعین حسینی با بیان اینکه تشکیل ارتش 20 میلیونی یادگار حضرت امام (ره) است، افزود: بسیج همواره در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی در عملیاتهای بزرگ مبارزه با گروههای ضد انقلاب و جنگ با رژیم بعثی عراق در دفاع از نظام اسلامی و ارزشهای آن موفق و پیروز بوده است.
وی اظهار کرد: بسیج امروز هم در سنگر حوزه های فرهنگی، اجتماعی و اقصاد مقاومتی به تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری همچنان مسیر ارزشمند دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ادامه می دهد.
فرماندار سنقر و کلیایی با بیان اینکه بسیج، مردمی و متعلق به کل جامعه است و نباید به صورت بخشی به آن نگریسته شود، لزوم گرامیداشت سالروز هفته بسیج را با اجرای برنامه های متنوع همچون گذشته مورد تاکید قرار داد.
محمدی با شکرگزاری به درگاه خداوند تبارک و تعالی نسبت به وجود امنیت موجود در ایران اسلامی در خصوص ایجاد فضای امنیتی در ایام محرم و صفر و عزاداری حضرت سید الشهدا (ع) در شهرستان از دست اندرکاران امنیتی و انتظامی قدردانی کرد.
وی حمایت و همکاری اقشار مختلف مردم با نیروی انتظامی را در خصوص ایجاد امنیت پایدار مورد تاکید قرار داد و گفت: تقویت نیروی انتظامی در راستای حفظ امنیت بدون حمایت مردم امکان پذیر نیست و عدم حساسیت مردم نسبت به امنیت نوعی تهدید امنیتی را به دنبال خواهد داشت.
فرماندار سنقر و کلیایی در خصوص اهمیت رعایت حقوق شهروندی تکریم و آگاه سازی ارباب رجوع را نسبت به حق وحقوق خود در مراجعه به ادارات مورد تاکید قرار داد.
برگزاری همایش سازمان یافته بسیجیان با عنوان مدافعین حرم، سرکشی از خانواده های معظم شهدا و شهدای مدافع حرم و غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا، برگزاری نشست های بصیرتی و روشنگری، کارگاه شعر مقاومت، برگزاری همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی با اعزام گروه های جهادی به روستاها در بحث واکسیناسیون دام و طیور و دیگر برنامه های فرهنگی از برنامه هایی است که سرهنگ صمد محمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سنقرو کلیایی از اجرای آنها در ایام هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار