رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه:
رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: دانشگاه رازی با داشتن بیش از سه هزار و 200 تحصیلات تکمیلی که بیش از یک‌هزار پایان‌نامه دارند، باید بتواند فشاری که در مملکت از وجود تحریم‌ها حاصل شده است را تقلیل دهد.
کد خبر: ۳۳۲۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹ 22 November 2016
به گزارش خبرگزاری تابناک و به نقل از فارس از کرمانشاه‌، محمد ابراهیم اعلمی آل‌آقا پیش از ظهر امروز در همایش جوانان انقلابی و جشنواره علم و فناوری که با حضور سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، سردار محمدنظر عظیمی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف در غرب کشور، مسؤولان استانی و دانشجویان بسیجی در دانشگاه رازی سالن شهید شهریاری برگزار شد ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: روز دوم آذر‌ماه سالروز تشکیل سازمان بسیج دانشجویی است.
رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه روحیه بسیجی را حافظ انقلاب اسلامی عنوان کرد، ادامه داد: امروز روز علم، فناوری و جوان انقلابی در سپاه است.

این مسؤول با بیان اینکه کشور نیازمند علم و فناوری است، افزود: باید در این راستا به شکلی شایسته‌تر از گذشته عمل کنیم.

اعلمی آل‌آقا به تحریم‌های اعمال شده نسبت به ایران اشاره و بیان کرد: علم و تولید فناوری نیاز امروز کشور است و باید به‌طور جدی پیگیر آن باشیم.

وی با اشاره به استقلال و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: استعدادهای ایرانیان در صنعت علمی و موشکی به خودکفایی رسیده که این استقلال و قدرت کشور را به‌دنبال دارد.

رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه برای حل مشکل اقتصادی کشور، تفکر بسیجی در زمینه علم و فناوری را توصیه کرد و گفت: امروز شریان اقتصاد کشور به وجود نفت بستگی دارد و در ایران این صنعت که قدمتی صد ساله دارد هنوز در بعضی جاها به‌دنبال قرارداد با خارجی‌ها هستیم، در حالی که بیش از هزار جوان بیکار داریم.

وی با بیان این سؤال برای ساخت پتروشیمی چرا نباید یک تفکر بسیجی وجود داشته باشد و از خارجی‌ها کمک بگیریم، ادامه داد: اقتدار ملی ما پیوندی ناگسسته‌ای با علم دارد.

اعلمی آل‌آقا بیان کرد: در مسیر تفکر بسیجی دانشگاهیان از اعضای هیأت علمی گرفته تا دانشجویان وظیفه دارند به این رسالت خود نسبت به گذشته بیشتر ادای تکلیف کنند و در فضای که به برکت انقلاب اسلامی در کشور به وجود آمده قله‌های علمی هر روز بیشتر از دیروز باید فتح شود و دانشگاه‌ها در مسیر علم و فناوری به بالاترین حد برسند.

این مسؤول با بیان اینکه در دانشگاه رازی زمینه توسعه علمی و پژوهشی، مسیر علم و فناوری براساس برنامه‌های راهبردی فراهم شده است، اظهار داشت: در دانشکده نفت پتروشیمی که در حال راه‌اندازی و افتتاح است باید به این مسیر اهتمام جدی‌تری داشته باشیم.

رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: دانشگاه رازی با داشتن بیش از سه هزار و 200 تحصیلات تکمیلی که بیش از یک‌هزار پایان‌نامه دارند، باید بتواند فشاری که در مملکت از وجود تحریم‌ها حاصل شده است را تقلیل دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار