در صبحگاه نظامی و بسیج مردمی تربت جام عنوان شد:
امام جمعه تربت جام با تبریک هفته بسیج و لزوم آمادگی بسیجیان بیان داشت: اگر بسیجیان آماده نباشند دشمنان بی رحمانه ترین نقشه ها را برای ضربه زدن به نظام وانقلاب طرح ریزی و پیاده می کنند.
کد خبر: ۳۳۲۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵ 22 November 2016
به گزارش تابناك رضوي، حجت الاسلام دکتر طاهری در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح و بسیجیان این شهرستان گفت: بسیجیان با آمادگی در همه عرصه ها توطئه و نفوذ دشمن را خنثی کنند.

وی تصریح کرد: تاکنون وحدت، انسجام و آمادگی تشکل بسیج اجازه نداد که دشمن وارد کشور شود و هرگاه بسیجیان آماده نباشند دشمنان بی رحمانه ترین نقشه ها را برای از بین بردن نظام و انقلاب طرح ریزی و پیاده می کند.

وی خاطرنشان کرد: در عراق و سوریه اگر انسجام و اتحاد بین مردم می بود و بسیج مردمی از ابتدا شکل می گرفت داعش هوس نمی کرد وارد این کشور بشود و جنایات وحشیانه انجام دهد.
امام جمعه تربت جام به نقاط قوت کشور اشاره کرد و گفت: «اقتصاد، فرهنگ و علم» اضلاع مثلث و منشأ قدرت، قوت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
دکتر طاهری افزود: «علم» قدرت ساز است و «فرهنگ» تنها راهی است که دشمن می تواند نفوذ کند و مهمترین وظیفه دولت و ملت «اقتصاد» است.

وی راز پیشروی کشور در تمام عرصه ها را تفکر بسیج و استمرار آن دانست و اظهار داشت: یکی از نقاط قوت کشور ما «فرهنگِ» نشأت گرفته از منبع فیض و نورانی قرآن است که جامع ترین و کامل ترین کتاب آسمانی نزد ما مسلمانان می باشد.
در این مراسم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت جام با تبریک هفته بسیج و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) گفت: از ابتدای تشکیل بسیج ، بسیجیان در مقابل فتنه های دشمنان ایستاده اند و اسناد پرافتخاری در عرصه های مختلف برای کشور کسب کرده اند.

سرهنگ پاسدار ابوطالب جوان  با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم حضور داوطلبانه  بسیجیان در جبهه های را یکی از افتخارات بسیج برشمرده و افزود: بسیج همیشه و همه وقت در میدان های مختلف مجاهدت می کند که توفیقات بزرگی هم به دست آورده است.

گفتنی است؛ صبحگاه مشترک نظامی وبسیجیان به مناسبت هفته بسیج با حضور امامان جمعه، فرماندار، بخشداران، مسئولان اجرایی،خانواده شهدا و بسیجیان جان برکف تشیع و تسنن در محل ناحیه مقاومت بسیج برگزار و از خانواده شهدا، بسیجیان نمونه ویکی از جانباز مدافع حرم این شهرستان تجلیل شد.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار