رئیس دانشگاه علوم و قرآن کریم:
رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم با بیان اینکه تفکر بسیجی در جریان‌های انقلاب و جنگ راه‌گشا بود، گفت:هر کس مردانه و با نیت خالص کار کند، فکر بسیجی دارد.
کد خبر: ۳۳۲۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۹ 22 November 2016
به گزارش خبرگزاری تابناک و به نقل از فارس از کرمانشاه،حجت‌الاسلام احمد عابدی پیش از ظهر امروز در همایش جوانان انقلابی و جشنواره علم و فناوری که با حضور سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، سردار محمدنظر عظیمی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف در غرب کشور، مسؤولان استانی و دانشجویان بسیجی در دانشگاه رازی سالن شهید شهریاری برگزار شد، اظهار داشت: بسیجی خدمتگزار کشور و دین است.

رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم با اشاره به پل خیبر «جزایر مجنون» که در یک کیلومتری مرز ایران و عراق در داخل هور الهویزه قرار دارد، ادامه داد: در دوران جنگ تحمیلی پل محکم خیبر را تفکر بسیجی ساخت که در مقابل حملات بی‌وقفه و بی‌امان دشمن استحکام بالایی داشت.

وی به تفکر بسیج برای عبور از رودخانه یک‌هزار متری اروند با عمق 40 متری اشاره مرد و گفت:
 فرمانده ارتش پاکستان در بازدید از این رودخانه گفت اصلا قابل تصور نیست از آبی که سرعت 60 کیلومتر دارد غواص رد شود، ولی این تفکر بسیجی بود که در جریان‌های انقلاب و جنگ راه‌گشا بود.

این مسؤول فکر بسیجی را مخصوص به عالم اسلام ندانست و ادامه داد: هر کس مردانه و با نیت خالص کار کند، فکر بسیجی دارد.

عابدی با اشاره به فرهنگ کتابخوانی، تصریح کرد: کتاب موجب بالا بردن تفکر و بینش  افراد می‌شود، لذا لازم و ضروری است ساعاتی از شبانه‌روزی را به مطالعه اختصاص دهیم.

وی به دوران علم کشی در دوران قبل از انقلاب اشاره کرد و افزود: قبل از انقلاب اجازه تولید و موفقیت را نمی‌دانند، اما امروزه با برنامه‌ریزی‌هایی زمینه ترویج فرهنگ اسلامی و کتاب خوانی را فراهم می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم با بیان اینکه مطالعه فی نفسه  موجب علم، ارزش و معرفت می‌شود، گفت: همیشه دانستن خوب است.

گفتنی است، در این همایش از خانواده‌های شهید امجدیان، جانباز مدافع حرم مهرداد مرادی، نخبگان بسیج، جهادگران علمی، جهادگران جامعه مهندسی، دانشجویان فرهنگی، برترین‌های علمی و خانه نخبگان تجلیل شد.

شایان ذکر است، در حاشیه این همایش نمایشگاهی دایر است که حاضران از آن بازدیدی به‌عمل آوردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار